جدایی 3 بازیکن دیگر از دورتموند در ژانویه

جدایی 3 بازیکن دیگر از دورتموند در ژانویه

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد دورتموند در پنجره نقل و  انتقالات ژانویه دوباره روزهای شلوغی داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، با سپری شدن شش پنج هفته از شروع فصل جدید بوندس لیگا، نوری شاهین هافبک ترک تبار بوروسیا دروتموند هنوز نتوانسته در ترکیب توماس توخل جایی برای خود پیدا کند. با توجه به اوضاع نچدان خوب این هافبک 28 ساله به نظر می رسد او در ژانویه از دورتموند جدا خواهد شد. میشائیل تسورک مدیر فنی دورتموند درباره وضعیت شاهین در مصاحبه با بیلد گفت: "این شرایط برای او آسان نیست. شاهین بازیکنی با قابلیت های بالاست. ما با او رابطه نزدیکی داریم."

پس از پیوستن یولین وایگل به دورتموند در تابستان گذشته از دقایق بازی نوری شاهین روز به روز کاسته شد. در تابستان امسال دورتموند مایکل مرینو و سباستیان روده را هم برای تقویت هر چه بیشتر میانه میدان خود جذب کرد و کار برای نوری شاهین باتجربه سخت تر شد. 

گفته می شود به غیر از شاهین دو بازیکن دیگر هم در ژانویه از جمع زرد پوشان جدا خواهند شد. نون سوبوتیچ که به دلیل مصدومیت در تابستان انتقالش به میدلزبورو به هم خورد یکی از جدی ترین گزینه های جدایی از این باشگاه است. در کنار این دو بازیکن انتظار می رود که جو هو پارک مدافع چپ کره ای دورتموند هم که تاکنون در ترکیب دورتموند قرار نگرفته از این تیم جدا شود.

7899