زلاتان: منچستر یونایتد باید خیلی بهتر از اینها باشد

زلاتان: منچستر یونایتد باید خیلی بهتر از اینها باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سوئدی منچستر یونایتد پس از گلزنی برابر حریف اوکراینی در هفته دوم لیگ اروپا تأکید کرد منچستر باید خیلی بهتر از باشد.

به گزارش وب سایت نود، زلاتان ابراهیموویچ که تک گل پیروزی بخش منچستر در این دیدار را به ثمر رساند، معتقد است که انتظار می رود سطح کیفی و قدرت این بسیار بالاتر از شرایط فعلی باشد، و به معنای واقعی، در اندازه های یک تیم قدرتمند و مدعی در تمامی رقابتها حاضر شود.

در هفته دوم رقابت های لیگ اروپا، منچستر یونایتد در حالی در اولدترافورد از حریف اوکراینی خود یعنی زوریا لوهانسک پذیرایی می کرد که در این بازی وین رونی باز هم نیمکت نشین بود؛ این مسابقه با تک گل زلاتان ابراهیموویچ به سود منچستر خاتمه یافت تا پس از شکست در هفته اول، نخستین پیروزی در این رقابتها را کسب کند. پس از پایان این بازی زلاتان درباره شرایط بازی به BT Sport گفت:

بازی آسانی نبود؛ تیم ما بازی خوبی ارائه کرد و چندین موقعیت گلزنی را هم خلق کرد اما در مجموع بازی دشواری را داشتیم. اگر در چنین دیدارهایی نتوانید زود به گل برسید، عرصه بر شما تنگ تر می شود و باید راه های مختلفی را برای رسیدن به دروازه حریف امتحان کنید. آنچه که پس از شکست برابر فاینورد برای ما اهمیت داشت، پیروزی در این دیدار بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم.

زلاتان صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

اگر بخواهید کار خود را به طور کامل انجام دهید، باید با پیروزی زمین را ترک کنید که امروز چنین کاری را انجام دادیم. البته می توانستیم بازی بهتری انجام داده و گل های بیشتری به حریف بزنیم، انتظار من از تیمی مثل منچستر بیشتر از اینست اما بهر حال بازی خوبی را ارائه کردیم. این پیروزی برای اعتماد به نفس ما خیلی خوب بود. باید یک گام دیگر به جلو برداریم؛ هنوز کارهای بسیار زیادی مانده که باید آنها را انجام دهیم.

مهاجم باتجربه سوئدی که در نیمه دوم تک گل این بازی را با ضربه سر به ثمر رساند، در مورد شرایط تیمش اینگونه توضیح داد:

ما در قالب یک تیم بازی می کنیم، در قالب یک تیم موقعیت سازی می کنیم؛ بازیکنان تیم تمام تلاش خود را انجام می دهند، حال آنکه در برخی بازیها موقعیت های کمتری را می توانیم ایجاد کنیم و در بعضی بازیها هم موقعیت های بیشتر. اما نکته بسیار مهم اینست که تا حد امکان فرصت گلزنی ایجاد کرده؛ و مهمتر آنکه آنقدر تمرکز مناسبی داشته باشیم که وقتی در موقعیت گلزنی قرار می گیریم، بتوانیم از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و توپ را به گل تبدیل کنیم.

در جدول گروه اول لیگ اروپا، در پایان هفته دوم فنرباغچه با 4 امتیاز صدرنشین است، و تیم های فاینورد و منچستر با 3 امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

2081