رم 4 - 0 آسترا، جشنواره گل جالوروسی با طعم اسطوره

رم 4 - 0 آسترا، جشنواره گل جالوروسی با طعم اسطوره

وبسایت رسمی برنامه نود - لوچانو اسپالتی با ترکیبی نا مانوس شاگردانش را روانه میدان کرد تا در هفته دوم رقابت‌های لیگ اروپا در مقابل آسترا قرار بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان لوچانو اسپالتی برای کسب نخستین پیروزی در رقابت‌های لیگ اروپا راهی این دیدار شدند.

دقیقه 5: توپی که ژوان ژسوس لب خط لو داد توسط تکسیه‌را برای نیکوآرو ارسال شد اما ضربه این بازیکن توسط آلیسون روی خط دروازه مهار شد.

دقیقه 15: ضربه آزادی که توتی ارسال کرد، در محوطه شش قدم به استروتمن رسید و این بازیکن بدون مزاحم توانست دروازه آسترا را باز کند.

دقیقه 36: ضربه محکم توتی با برخورد به مدافعین حریف تغییر جهت داد و به سمت محمد صلاح رفت، بازیکن سابق چلسی سعی کرد تا با تغییر دادن جهت توپ، دروازه آسترا را باز کند اما لانگ موفق شد روی خط دروازه توپ را مهار کند.

دقیقه 45: ارسال فرانچسکو توتی از روی ضربه آزاد می‌رفت که توسط دروازه بان حریف مهار شود اما تعلل او روی هوا این فرصت را به فازیو داد تا گل دوم رم را به ثمر برساند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست آسترا سعی کرد شگفتی ساز شود اما با گذشت مدتی از دقایق ابتدایی بازی رم توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و موفق شد با اختلاف دو گل به رختکن برود.

دقیقه 47: در حالیکه در اکثر دقایق این دیدار آسترا در خط دفاعی مشکلات زیادی داشت، بار دیگر با نفوذ پروتی از سمت چپ رم در موقعیت مناسبی قرار گرفت،  ارسال او به محوطه شش قدم به طور ناگهانی به فابریسیو سیلوا برخورد کرد و این بازیکن به اشتباه دروازه خودی را گشود.

دقیقه 53: ضربه زیبای ایتوربه از فاصله 25 یاردی می‌رفت تا گل چهارم رم را به ارمغان بیاورد اما با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 54: بار دیگر سانتر توتی زمینه ساز گل دیگری برای رم شد، اینبار سانتر اسطوره رم به صلاح رسید و ضربه او پس از برخورد به دستان دروازه بان حریف به گل چهارم رم تبدیل شد.

دقیقه 65: سانتر فلورنزی به کنج محوطه جریمه به ناینگولان رسید و ضربه سر به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: ایتوربه پشت محوطه جریمه متوقف شد تا موقعیت مناسبی برای توتی ایجاد شود اما ضربه این بازیکن کهنه کار با برخورد به دیوار دفاعی تغییر جهت داد و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: سانتری که برای پاردس ساخته و پرداخته شد با ضربه این بازیکن همراه شد اما ضربه بی دقت او، موقعیت 100 درصد گل را از رم گرفت.

دقیقه 81: تیم میهمان پس از حدود 80 دقیقه موقعیت حساسی به دست آورد و پاس عمقی بازیکنان این تیم به آلیبک رسید اما ضربه این بازیکن توسط آلیسون مهار شد.

دقیقه 86: پس از اینکه توتی نتوانست از موقعیتی که داشت استفاده کند، روی ضد حمله موقعیت مناسبی در اختیار آلیبک قرار گرفت اما باز هم این موقعیت برای تیم میهمان از دست رفت.

نیمه دوم این دیدار به طور کامل در اختیار رم بود و این تیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و تمام آنچه که می‌خواست را در زمین پیاده کرد و از طرف مقابل آسترا از ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناتوان بود و تنها دو موقعیت مناسب نهایت تلاش این تیم بود. در نهایت رم  موفق شد برد پر گلی را به دست آورد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899