پلیس مدارک تلگراف مربوط به فساد مالی در فوتبال انگلیس را بررسی می‌کند

پلیس مدارک تلگراف مربوط به فساد مالی در فوتبال انگلیس را بررسی می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - پلیس انگلیس در مورد اتهام وجود فساد مالی در فوتبال این کشور تحقیق می کند.

به گزارش وبسایت نود، پلیس شهر لندن اعلام کرده مدارک و گزارش های نشریه تلگراف در مورد پرداخت رشوه و فساد مالی در فوتبال انگلیس را بررسی می کند اما تایید کرده هنوز هیچ اتهام رسمی در مورد فعالیت کیفری از سوی شخص و یا سازمانی دریافت نکرده است.

تصاویر و ویدیوهایی که در نشریه تلگراف منتشر شد منجر به کناره گیری سم آلاردایس از سرمربیگری تیم ملی انگلیس شد، چند فرد دیگر در فوتبال این کشور هم که نام شان توسط این نشریه افشا شده متهم به فساد مالی شدند.

دستیار مربی باشگاه بارنزلی پس از اینکه ویدیویی از او در حال دریافت 5 هزار پوند از یک شرکت جعلی در ازای کمک به آن ها برای سود کردن در نقل و انتقالات منتشر شد از سمت خود برکنار شد.

پلیس لندن روز پنج شنبه اعلام کرد با سران اتحادیه فوتبال انگلیس و ژورنالیست های نشریه تلگراف که فساد مالی در فوتبال انگلیس را افشا کردند دیدار کرده و نتایج بررسی مدارک توسط افسرانش را در زمان مناسب منتشر خواهد کرد.

در همین حال، باشگاه کوئینز پارک رنجرز اعلام کرده تحقیقات خودش در مورد اتهامات نسبت داده شده به جیمی فلوید هاسلبنک را آغاز کرده است. نشریه تلگراف روز چهارشنبه ویدیویی از سرمربی کوئینز پارک در حال مذاکره بر سر قراردادی 55 هزار پوندی با همان شرکت آسیایی جعلی که با آلاردایس مذاکره کرده بود را منتشر کرد.

2031