اولین نشانه ها از ثبات در ساندرز بعد از اخراج اشمیت

اولین نشانه ها از ثبات در ساندرز بعد از اخراج اشمیت

به گزارش ورزش 11، سرمربی موقت سیاتل ساندرز برایان اشمیتزر به تمام بازیکنانش احترام می گذارد. سیاتلی ها از همیشه به پلی آف نزدیک ترند.

برد امروز آن ها در برابر تیم شیکاگو فایر با نتیجه ی 1-0 آن ها را به رده ی ششم کنفرانس غرب رساند و حالا آن ها برای اولین بار در این فصل موفق به رسیدن به خط قرمز شدند. عملکرد بد سیاتلی ها شاید از احراج مربی افسانه ای آن ها سیگی اشمید نشات می گیرد.

عملکرد سیاتل در بازی های اخیر رشد کرده است و اشمیتزر در 10 بازی اخیر 21 امتیاز کسب کرده اند این در حالی است که آن ها در 20 بازی اول فصل موفق به رسیدن به 20 امتیاز نشده بودند.

 

اشمیتزر می گوید: "به بازیکنانم احترام می گذارم. تیم ما تیمی متعهد است از زمانی که به اینجا آمدم آن ها به من همه چیز داده اند. آن ها هر چیزی که داشته اند را به من دادند و من را باور کردند."

سیاتل حالا با 30 بازی (یک بازی کمتر از تیم های هفتم، هشتم، پنج، چهارم و سوم) در رده ی ششم کنفرانس غرب قرار گرفته است و در صورت پیروزی در بازی پیش روی خود می تواند جای اسپورتینگ کی سی 43 امتیازی را نیز بگیرد.

سیاتلی ها در اوایل فصل 2016 خود را در وضعیت بدی می دیدند و در قعر جدول کنفرانس غرب قرار گرفته بودند. آن ها در 20 آغازین فصل 6 پیروزی، 12 شکست و 2 تساوی را تجربه کردند و بالاخره بعد از شکست 3 بر 0 از اسپورتینگ کی سی (در بازی که ساندرز فقط یک شوت به سمت دروازه داشت) اشمیت تیم را با توافق دو طرفه ترک کرد و دستیار او برایان اشمیتزر به طور موقت سرمربی ساندرز شد.

اشمیت در هفت سال مربی گری در ساندرز 5 بار قهرمان یو اس اوپن کاپ شد و دو بار به فینال کنفرانس خود در لیگ ام ال اس رسید آن ها در سال 2014 نیز قهرمان ساپورترز شیلد شدند.