مدیر ورزشی شالکه: برای برکناری سرمربی، تحت فشار نیستم

مدیر ورزشی شالکه: برای برکناری سرمربی، تحت فشار نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستین هایدل مدیر ورزشی باشگاه شالکه پس از نتایج بسیار ضعیف این تیم طی 5 هفته نخست بوندس لیگا، می گوید که اعضای باشگاه اتحاد خود را حفظ کرده تا با حمایت از سرمربی، از بحران عبور کنند.

به گزارش وبسایت نود، شالکه با پذیرفتن 5 باخت طی 5 هفته نخست، بدترین شروع باشگاه در تاریخ بوندس لیگا را تجربه می کند. به نقل از ESPN، آبی های اشرافی در 5 هفته نخست، 10 گل را دریافت کرده و تنها تیم حاضر در پنج لیگ معتبر قاره اروپا محسوب می شوند در فصل جاری، حتی یک امتیاز هم به دست نیاورده اند. کریستین هایدل مدیر ورزشی جدید باشگاه شالکه درباره اوضاع اسفبار این تیم می گوید:

من از بازیکن ها درخواست کردم و به آنها گفتم که همگی با هم وارد این وضعیت ناجور شده ایم و باید همگی به کمک یکدیگر از این شرایط خارج شویم. من برای برکناری سرمربی تیم، تحت فشار قرار ندارم.

شالکه پس از شکست مقابل هوفنهایم، باید در رقابت های لیگ اروپا به مصاف سالزبورگ برود. مارکوس واینتسیرل سرمربی شالکه درباره نتایج تیمش می گوید:

البته که وضعیت ما راضی کننده نیست. اخیراً گل های زیادی را دریافت کردیم که همگی ناشی از اشتباه های فردی بوده است. ما در ابتدا می خواهیم سالزبورگ و سپس گلادباخ را شکست بدهیم. تیم ما از پتانسیل کافی برای دستیابی به اهداف خود برخوردار بوده و باید بیشتر تلاش کنیم.

وضعیت کنونی شالکه شباهت بسیاری به تیم گلادباخ در همین مقطع از فصل گذشته دارد. گلادباخ که در 5 هفته نخست، 5 شکست را در کارنامه داشت، با حضور آندره شوبرت متحول شده و حتی به لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافت که در نوع خود، اتفاقی بی نظیر در تاریخ بوندس لیگا بود.

4464