دی ناتاله: به حرف قلبم گوش کردم و پیشنهاد یوونتوس را رد کردم

دی ناتاله: به حرف قلبم گوش کردم و پیشنهاد یوونتوس را رد کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو دی‌ناتاله فاش کرد که در سال 2010 پیشنهاد یوونتوس را رد کرد تا در اودینزه باقی بماند.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو دی‌ناتاله می‌توانست یکی از اولین بازیکنانی باشد که در دوران ریاست بپه ماروتا به بیانکونری منتقل می‌شود اما او ترجیح داد با رد پیشنهاد بانوی پیر در اودینزه باقی بماند و به عنوان یک اسطوره از این باشگاه خداحافظی کند. دی‌ناتاله 38 ساله که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد در مصاحبه با Incontro Olympia اعلام کرد:

زمانی که متوجه می‌شوید از نظر روحی و روانی آماده حضور در میادین نیستید، بهترین زمان برای خداحافظی از فوتبال است، همیشه تمام توانم را در زمین بازی قرار می‌دادم اما بازی به مدت 5 یا 10 دقیقه در هر دیدار مرا راضی نمی‌کرد. به عنوان یک پدر به امپولی برگشتم و اکنون احساس ناراحتی نمی‌کنم. هیچ حسرتی در دوران فوتبالی‌ام نداشته ام، حتی احساس حسرتی از سال 2010  -که پیشنهاد یووه را رد کردم- ندارم، چراکه همراه با خانواده‌ام در اودینزه خوشحال و راحت بودیم، از طرفی از حضور در ترکیب اودینزه و حضور در کنار هواداران این تیم احساس خوشحالی می‌کردم، آن موقع به حرف قلبم گوش کرد.

این بازیکن در مورد بهترین هم بازی و بهترین مربی که داشته است گفت:

الکسیس سانچز، همیشه به همه دوستانم گفته بودم که او فوق العاده ‌است، با توجه به پیشرفت خارق العاده ای که الکسیس داشته است می‌توان دریافت که اشتباه نمی‌کردم. مربیان زیادی داشته ام اما باید برای همه کمک‌هایی که سیلویو بالدینی به من داشت از او تشکر کنم. او به من اعتماد داشت و به من فرصت مناسبی داد تا توانایی‌هایم را اثبات کنم. او به همه بازیکنان ارزش داد و کمک بزرگی به ما کرد. او اولین مربی بود که از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد.

1899