ساوتگیت: آماده مربیگری در تیم ملی انگلیس هستم

ساوتگیت: آماده مربیگری در تیم ملی انگلیس هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم ملی زیر 21 ساله های انگلی مربیگری در تیم ملی بزرگسالان این کشور را افتخار آمیز عنوان کرد و در این رابطه افزود که آماده مربیگری در این تیم است.

به گزارش وبسایت نود، گرت ساوتگیت که چند سالی می‌شود که هدایت تیم ملی زیر 21 ساله های انگلیس را بر عهده دارد در هفته جاری مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، پس از جدایی سم آلاردایس از تیم ملی انگلیس، به نظر می‌رسد مسئولین فدراسیون فوتبال انگلیس ساوتگیت را برای مربیگری در تیم ملی بزرگسالان این کشور در نظر گرفته‌اند. پس از تحقیقاتی که توسط نشریه تلگراف انجام شد، مشخص شد که آلاردایس در چگونگی نقل و انتقالات بازیکنان انگلیسی دست داشته است. با توجه به جدایی این مربی از تیم ملی انگلیس و نزدیک بودن مسابقات ملی، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال انگلیس حداقل برای 4 دیدار پیش روی این تیم، گرت ساوتگیت را مورد نظر دارد تا در این مدت بتوانند گزینه مناسبی برای هدایت دائمی تیم ملی انگلیس پیدا کنند. با این حال گرت ساوتگیت ضمن ابراز خوشحالی از این تصمیم، مربیگری در تیم ملی کشورش را افتخاری بزرگ دانست هرچند که اگر قرار باشد مدت زمان این مربیگری کم باشد.. این مدافع سابق سه شیرها سابقه 57 حضور در ترکیب این تیم را دارد. را دارد. او در مصاحبه با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال انگلیس گفت:

افتخار می‌کنم که بیش از 50 بار با لباس تیم ملی به میدان رفته ام و علاوه بر آن بازو بند کاپیتانی را نیز در اختیار داشته ام، مربیگری در تیم ملی مسئولیت بسیار بزرگ و افتخار فوق العاده ای برای من است. در ماه‌های گذشته دو مربی بزرگ را از دست داده ایم و این شرایط را برای ما سخت می‌کند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. با توجه به اینکه مدتی در تیم ملی زیر 21 ساله ها مربیگری کرده‌ام، احساس می‌کنم شرایط مناسبی برای حضور در دیدارهای آینده خواهیم داشت. فدراسیون فوتبال شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد اما نکته ای که بسیار مهم است این است که باید به شرایط پایدار برسیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. باید تلاش کنیم و با نگاهی به آینده با شرایط مناسبی در دیدارهای آینده به میدان برویم. حقیقت این است که بسیاری از هواداران و بسیاری از بازیکنان تیم ملی شرایط سختی دارند اما با گذر زمان آمادگی مناسبی برای حضور در دیدار های آینده پیدا خواهیم کرد.

1899