انتقاد دوباره سرمربی ولز از آرسنال بابت مصدومیت رمزی

انتقاد دوباره سرمربی ولز از آرسنال بابت مصدومیت رمزی

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی ولز اعتقاد دارد آرسنال می توانسته از مصدومیت آرون رمزی ممانعت کند.

به گزارش وبسایت نود، کریس کولمن که امروز لیست 22 نفره تیم ملی ولز برای بازی مقابل اتریش و گرجستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد از اینکه آرون رمزی به دلیل مصدومیت نمی تواند در این بازی ها به میدان برود ابراز ناامیدی کرد و به این موضوع که آرسنال می توانست از مصدومیت این بازیکن که از هفته نخست لیگ برتر به میدان نرفته ممانعت کند اشاره کرد.

کولمن به نقل از فورفورتو به خبرنگاران گفته:

ناامید کننده است که رمزی هنوز آماده نشده است. انتظار داشتیم زودتر از این ها به میادین بازگردد. من رمزی را می شناسم و می دانم که می خواهد هر چه زودتر به میادین بازگردد.

البته به بازیکنانی که در اختیار داریم اطمینان کامل داریم و آن ها با تاکتیک های ما آشنا هستند. آن ها می دانند چه انتظاری از آن ها داریم.

رمزی به ما تعلق ندارد، او بازیکن آرسنال است. آن ها دستمزد او را می دهند و تصمیم گرفتند که در بازی های آتی ولز شرکت نکند. ما دقیقا نمی دانیم او هر روز در آرنسال چه کاری انجام می دهد. آرسنال باشگاه بزرگی است اما از دست دادن بازیکنی به اهمیت رمزی ناامید کننده است.

شما همیشه به تاریخ آرسنال در زمینه مصدومیت ها نگاه می کنید، بازی هایی که رمزی در آن ها به میدان رفت و می توانید بپرسید آیا می شد از این مصدومیت پیشگری کرد؟

2031