تورس: با خلق دستاوردی عظیم، ویسنته کالدرون را ترک خواهیم کرد

تورس: با خلق دستاوردی عظیم، ویسنته کالدرون را ترک خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم کهنه کار اتلتیکو مادرید امیدوار است این تیم بتواند در آخرین سال حضور در ویسنته کالدرون بتواند خاطرات خوش و فراموش نشدنی را برای باشگاه و هواداران رقم بزند.

به گزارش وب سایت نود، فرناندو تورس پس از پیروزی برابر بایرن مونیخ در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت تیم مادریدی می تواند پیش از نقل مکان به ورزشگاه جدید باشگاه، امسال را برای همه دوستداران این تیم رؤیایی و تکرار نشدنی بسازد.

فرناندو تورس پس از دیدار چهار شنبه شب اتلتیکو مادرید برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه ویسنته کالدرون که با تک گل کاراسکو به سود میزبان به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگار شبکه فاکس اسپورت حاضر شد، و ابتدا ابراز امیدواری کرد که آخرین سال حضور در این ورزشگاه برای آنها خاطره ساز و فراموش نشدنی باشد. وی در ادامه به خبرنگار این شبکه گفت:

از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالیم؛ به چیزی که نیاز داشتیم دست پیدا کردیم. می دانستیم که در بازی امروز چاره ای جز پیروزی نداریم زیرا در گروه سختی قرار گرفته و دوست نداشتیم کار صعودمان به مرحله بعدی به اما و اگر در بازی آخر در مونیخ بکشد.

وی درباره ورزشگاه خاطره انگیز ویسنته کالدرون هم گفت:

از زمانی که بچه بودم به این استادیوم می آمدم و خاطرات زیادی از بازی در این ورزشگاه دارم. امسال برای ما و هواداران بسیار سال ویژه ای است، یک سال رؤیایی. اگر بتوانیم دستاورد خاص و مهمی در این فصل داشته باشیم، بسیار عالی خواهد بود؛ موفقیتی که بعدها بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین فصل های تاریخ باشگاه یاد کرد.

2081