اسپارتا پراگ - اینتر؛ تلاشی برای بازگشت یاران دی بوئر به لیگ اروپا

اسپارتا پراگ - اینتر؛ تلاشی برای بازگشت یاران دی بوئر به لیگ اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر پس از شکست عجیب خانگی در دور نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، برای جبران مافات به جمهوری چک سفر کرده تا دومین بازی خود در چارچوب این مسابقات را برگزار کند.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های اسپارتا پراگ و اینتر در چارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ اروپا، ساعت 20.30 روز پنجشنبه 8 مهر 1395 در ورزشگاه جنرالی آرنا شهر پراگ برگزار می شود. اینتر در بازی نخست به مصاف نماینده رژیم اشغالگر قدس رفت ولی در ورزشگاه جوزپه مه آتزا تن به شکست 2-0 داد. اسپارتا پراگ به عنوان پر افتخار ترین باشگاه در فوتبال جمهوری چک، نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا را با شکست 3-0 مقابل ساوتهمپتون به پایان رسانید.

نکات آماری بازی:

تیم های اسپارتا پراگ و اینتر سابقه رویارویی با یکدیگر را طی سال ها اخیر نداشته اند. در دو تقابل این دو تیم در سال 1969، اینتر با نتایج 3-0 و 1-0 پیروز شد.

اسپارتا پراگ طی 4 بازی اخیر طعم برد را نچشیده است. 2 مساوی و 2 باخت در کارنامه آنها دیده می شود.

نماینده جمهوری چک در 3 بازی از 4 بازی اخیر، حداقل 2 گل را دریافت کرده است. آنها در 3 بازی اخیر، فقط یک گل را به ثمر رسانده اند.

اینتر در 3 بازی اخیر شکست نخورده است. 2 برد و یک تساوی برای نراتزوری در این 3 بازی به ثبت رسیده که مهم ترین نتیجه یاران دی بوئر، شکست یوونتوس بود. نتایج نراتزوری پس از شکست در بازی نخست لیگ اروپا، به مراتب بهتر شده است.

اینتر در 4 بازی خارج از خانه اخیر در رقابت های اروپایی، پیروز نشده اند. ع

وضعیت بازیکن های دو تیم:

ماریو هولک و لوکاس واچا دو بازیکن مصدوم اسپارتا هستند که حضور آنها در این بازی در هاله ای از ابهام است.

مارکو آندرئولی و ژوائو ماریو این بازی را به علت مصدومیت از دست دادند ولی جیسون موریو هنوز هم از شانس حضور در این بازی برخوردار است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اسپارتا پراگ: توماس کوباک- میشال کادلچ- کاستا انهاموینسو- ماریو هولک- ویاچسلاو کاراوائف- ژوزف اورال- لوکاس واچا- میشال ساچک- مارتین فریدک- واسلاو کادلچ- لوکا جولی

اینتر: سمیر هاندانوویچ- دانیلو دی آمبروزیو- جیسون موریو- آندریا رانوکیا- یوتو ناگاتومو- فلیپه ملو- مارسلو بروزوویچ- جفری کوندوگبیا- جاناتان بیابیانی- رودریگو پالاسیو- ادر

4464