ویتوریا: ناپولی به معنای واقعی تیم باکیفیتی است

ویتوریا: ناپولی به معنای واقعی تیم باکیفیتی است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بنفیکا پرتغال پس از شکست برابر ناپولی در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، حریف را تیمی واقعاً با کیفیت توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، روی ویتوریا که تیمش در بازی چهار شنبه شب برابر ناپولی شکست سنگینی متحمل شد، با اطمینان کامل از بازیکنان و سیستم کاری خود گفت.

روی ویتوریا در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:

به کاری که انجام می دهیم، کاملاً ایمان دارم. حقیقت اینست که ناپولی تیمی با سازماندهی بسیار خوب است و بازیکنان این تیم سال هاست در کنار هم بازی می کنند. در ابتدای بازی دو فرصت گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. پس از این دو موقعیت تمرکز تیمی ما کاملاً از بین رفت. باید خط میانی ناپولی را کنترل می کردیم اما قادر به چنین کاری نبودیم اما عملکرد تیم ما آنقدر که نتیجه بازی نشان می دهد، بد نبود.

ویتوریا در ادامه صحبت های خود، از قابلیت های ناپولی هم گفت:

تیم حریف قابلیت های بسیار بالا و هوش تاکتیکی خوبی دارد که نمایانگر فوتبال ایتالیاست. آنها تیمی با برنامه بودند. چنین فوتبال زیبایی می تواند فلسفه فوتبال ایتالیا را تغییر دهد. به خوبی می دانستیم که ناپولی تیم قدری است که از فرصت های خود به خوبی و با نهایت تیزهوشی بهره می گیرد.

بنفیکا از دو بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و همراه با دینامو کیف در قعر جدول گروه قرار گرفته است. ویتورا در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد:

باید منسجم باشیم و سخت کار کنیم. چهار بازی دیگر در پیش داریم و باید تا آخرین بازی و آخرین دقیقه بجنگیم. اطمینان دارم که از بازی بعدی خود به شرایط خوب خود باز خواهیم گشت و مدعی صعود از گروه خواهیم بود.

2081