هندانوویچ: اینتر پیشرفت کرده است

هندانوویچ: اینتر پیشرفت کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - سمیر هندانوویچ پیش از دیدار اینتر میلان و اسپارتاپراگ اعلام کرد که اینتر میلان تحت هدایت دی بوئر پیشرفت کرده است و متعادل‌تر از گذشته بازی می‌کند.

به گزارش وبسایت نود، در دیدار دوم از رقابت‌های لیگ اروپا، اینتر میلان پس از باخت 2-0 مقابل هاپوئل نیکوزیا باید به مصاف اسپارتا پراگ برود. سمیر هندانوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

برای من همه دیدارها از اهمیت خاصی برخوردارند، فرقی نمی‌کند که در سری آ به رقابت می‌پردازیم یا لیگ اروپا، تنها چیزی که می‌خواهم پیروزی است و اکنون بیشتر از همیشه به پیروزی مقابل اسپارتاپراگ فکر می کنم. قطعا پیشرفت زیادی داشته‌ایم و متعادل‌تر از گذشته بازی می‌کنیم. با این حال هنوز هم جای پیشرفت داریم. حتی اگر به دلیل تقویم فشرده‌ای  که داریم نتوانیم جلسات تمرینی زیادی داشته بایم، می‌توانیم بازی به بازی بهتر شویم.

اینتر میلان در رقابت‌های این فصل عملکرد عجیب و کنجکاوی بر انگیزی داشته است چرا که تنها یکبار در 7 دیداری که در تمامی رقابت‌های این فصل به میدان رفته است موفق شده است با اختلاف بیش از یک گل به پیروزی برسد، هندانووویچ در این رابطه توضیح داد:

نمی‌دانم چرا شرایط به این ترتیب پیش رفته است، برای اینکه نتایج خوبی کسب کنیم همواره در حال تلاش هستیم و امیدوارم پیشرفت خوبی داشته باشیم و با نتایج خوب حریفان را از پیش رو برداریم.

1899