دی بوئر: پیروزی برابر اسپارتا پراگ برای اینتر حیاتی است

دی بوئر: پیروزی برابر اسپارتا پراگ برای اینتر حیاتی است

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک دی بوئر پیروزی اینتر در دیدار مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا را حیاتی دانست.

به گزارش وبسایت نود، فرانک دی بوئر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس اینتر میلان مقابل اسپارتا پراگ اعلام کرد:

باید شرایط فیزیکی بازیکنانمان را مورد توجه قرار دهیم، فکر نمی‌کنم بتوانیم به دلیل شرایط فیزیکی از داویده سانتون در 3 دیدار پشت سر هم استفاده کنیم، به همین دلیل برای دیدار مقابل اسپارتا پراگ تغییراتی در تیم اعمال خواهم کرد اما ترکیبی جنگنده را روانه میدان خواهم کرد. باید بپذیریم در ترکیب تیم محدودیت‌هایی وجود دارد اما به بازیکنانی که در اختیار داریم اعتماد کامل دارم.

در حالیکه مارسلو بروزوویچ پس از  بی احترامی به دی‌بوئر عذرخواهی کرد ولی مدتی از ترکیب تیم خارج بود، دی بوئر در این رابطه اعلام کرد:

بروزوویچ نیاز به زمان دارد تا فرم مناسبش را دوباره به دست آورد، باید قدم به قدم با تیم هماهنگ شود، احساس می‌کنم او بتواند در دیدار مقابل رم به میدان برود.

نراتزوری نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام اروپا را با باخت پشت سر گذاشت، دی بوئر در جواب سوالی با این مضمون که آیا اینتر تحت فشار است گفت:

فشار در تمامی دیدارها وجود خواهد داشت، قطعا می‌خواهیم در این جام به قهرمانی برسیم.  درباره رقابتی متفاوت از سری آ صحبت می‌کنیم. می‌خواهیم در مسابقات پیش رو پیروز شویم  و دیدار مقابل اسپارتا پراگ یکی از مهم‌ترین دیدارهای ما خواهد بود، پس از آن به دیدار مقابل رم فکر خواهیم کرد. از آنجایی که اسپارتا پراگ نیز مانند ما در دیدار ابتدایی خود شکست خورده است، برای هر دو تیم کسب 3 امتیاز این دیدار بسیار حیاتی خواهد بود. می‌خواهیم در این تورنومنت به مسیرمان ادامه دهیم و برای صعود از این مرحله، پیروزی در این دیدار بسیار مهم خواهد بود. نمی‌دانم به چه دلیلی اسپارتاپراگ مربی خود را تغییر داد، شاید این تغییر مربی باعث پیشرفت آن‌ها شود اما به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. در ورزشگاه اسپارتا پراگ به میدان رفته ام و می‌دانم که جو بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود.

در فصل جاری، تمامی گل‌های اینتر میلان توسط ایکاردی و پریسیچ به ثمر رسیده‌اند، دی‌بوئر در مورد اینکه آیا نگران وابستگی اینتر به این دو بازیکن است یا خیر توضیح داد:

قطعا نگرانی خاصی وجود ندارد. همه بازیکنان ما پیشرفت خواهند کرد و به زودی برای اینتر گلزنی خواهند کرد، زمانی که متوجه می‌شوم بازیکن جوانی استعداد خوبی دارد، به او فرصت و زمان کافی خواهم داد تا پیشرفت کند، این اتفاق مثبتی برای آکادمی جوانان ما خواهد بود. چیزی که به آن توجه می کنم پیشرفت بازیکنان است.

 1899