جام جهانی فوتسال؛ آرژانتین فینالیست شد، پرتغال حریف ایران

جام جهانی فوتسال؛ آرژانتین فینالیست شد، پرتغال حریف ایران

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت های جام جهانی فوتسال با برگزاری دومین دیدار مرحله نیمه نهایی و مشخص شدن دومین فینالیست پیگری شد.

به گزارش وب سایت نود، تیم های آرژانتین و پرتغال برگزار کننده دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بودند که در پایان نماینده آمریکای جنوبی موفق شد پنجاهمین بازی این دوره از رقابتها را با پیروزی پشت سر گذاشته و راهی فینال شود.

جام جهانی فوتسال با برگزاری دومین دیدار مرحله نیمه نهایی پیگیری شد و طی آن تیم های فوتبال آرژانتین و پرتغال بامداد پنج شنبه در شهر کالی به مصاف هم رفتند. در این دیدار که در حضور بیش از 7500 تماشاگر برگزار شد، دو تیم با تمام توان خود به مصاف حریف آمده تا با غلبه بر حریف راهی فینال شوند. نماینده آمریکای جنوبی بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و از همان ابتدا فرصت های خطرناکی روی دروازه پرتغال ایجاد کرد. آرژانتین در دقیقه 4 با گل بروتو از حریف پیش افتاد اما برونو کوئلو در دقیقه 9 بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل آرژانتین چند دقیقه ای حملات شدیدی روی دروازه پرتغال تدارک دید که حاصل آن سه گل دقایق 10 و 11 و 12 توسط استازونه، واپوراکی و براندی بود. نیمه نخست با نتیجه 4 بر یک به پایان رسید.

اما در نیمه دوم، آرژانتین بیشتر به اداره بازی پرداخت و پرتغال هم در امر گلزنی موفق نبود. در ادامه کازولینو در دقیقه 36 گل پنجم آرژانتین را زد تا کار پرتغال را تقریباً یکسره کند؛ گرچه پرتغال در دقیقه 36 یکی از گل های خورده را توسط تیاگو بریتو جبران کرد اما در نهایت بازی را با حساب 5 بر 2 به آرژانتین واگذار کرد و از رسیدن به فینال باز ماند.

به این ترتیب، تیم ملی آرژانتین با این پیروزی راهی فینال شد تا روز شنبه برای تعیین قهرمان این دوره از رقابتها به مصاف روسیه برود.

پیش از این دیدار، تیم های ملی فوتسال ایران و پرتغال در بازی رده بندی و کسب عنوان سومی جام جهانی فوتسال با یکدیگر روبرو خواهند شد. این دیدار روز شنبه ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.