ناپولی 4-2بنفیکا؛ نیمه دوم طوفانی

ناپولی 4-2بنفیکا؛ نیمه دوم طوفانی

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی موفق شد تا در دیدارش مقابل بنفیکا به یک پیروزی پرگل دست یابد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ناپولی و بنفیکا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نمایشی عالی، بنفیکای پرتغال را شکست دهد.

ناپولی: رینا، هیسای، آلبیول، کولیبالای، غلام، آلان، جورجینیو، همسیک، کایخون، مرتنس، میلیک

بنفیکا: سزار، لوپز، گریمالدو، فیسا، هورتا، میتروغلو، لیندلف، کاریو، پیزی، آلمیدا، نلسون

دقایق حساس بازی

دقیقه 2: روی یک پاس بلند به عمق دفاع، میلیک با دروازه‌بان حریف در شرایط تک‌به‌تک قرار گرفت اما ضربه‌اش در شرایطی که تحت‌فشار مدافعین قرار داشت را دروازه‌بان مهار کرد.

دقیقه 5: روی یک ضد حمله سریع و سانتر از جناح راست، پس از دفع توپ به‌وسیله رینا، ضربه بازیکن بنفیکا توسط هیسای از روی خط دروازه بازگردانده شد.

. دقیقه 10: روی یک پاس در عمق، میتروغلو در موقعیت گل زنی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن توسط رینا مهار شد.

دقیقه 20: روی برگشت یک ضربه کرنر، غلام مجدداً توپ را به روی دروازه ارسال کرد تا همسیک در تیر نزدیک با ضربه سر دروازه بنفیکا را باز کند.

دقیقه 51: روی یک ضربه ایستگاهی، مرتنس به زیبایی هرچه تمام‌تر و درحالی‌که دروازه‌بان حریف نظاره‌گر بود، ضربه خود را به گوشه دروازه فرستاد.

دقیقه 54: روی یک پاس در عمق، کایخون در موقعیت گلزنی بود که دروازه‌بان بنفیکا او را سرنگون کرد تا داور ضربه پنالتی به سود ناپولی اعلام کند. پنالتی را میلیک به گوشه دروازه فرستاد تا حساب کار 3-0 شود.

دقیقه 58: طوفان ناپولی در نیمه دوم ادامه دارد! روی ارسال تند و تیز کایخون برای میلیک، این مهاجم لهستانی توپ را برای مرتنس ساخته‌وپرداخته کرد تا این مهاجم بلژیکی گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 62: روی پاس در عمق برای مرتنس، این بازیکن توپ را برای میلیک فرستاد اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 70: روی اشتباه بزرگ جورجینیو، گونزالو مانوئل توپ را از او گرفت و با یورش به سمت دروازه ناپولی با ضربه‌ای زیبا توپ را وارد دروازه میزبان کرد تا حساب کار 4-1 شود.

دقیقه 86: پاس آلمیدا در شرایطی مشکوک به آفساید، به سیلویو رسید تا این بازیکن از فاصله‌ای نزدیک، برای بار دوم دروازه رینا را باز کند.

درنهایت این بازی با نتیجه 4-2 به سود ناپولی به پایان رسید.

1405