اتلتیکو مادرید 1-0 بایرن مونیخ؛ اولین شکست فصل بایرن مونیخ

اتلتیکو مادرید 1-0 بایرن مونیخ؛ اولین شکست فصل بایرن مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان بایرن مونیخ بود.به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که در بازی نخست خود در این رقابت ها 3 امتیاز کسب کرده بودند.

بازی در نیمه اول از سوی هر دو تیم خوب دنبال شد اما در پایان نیمه اول این اتلتیکو مادرید بود که با برتری 1-0 به رختکن رفت. اولین موقعیت جدی بازی در این نیمه را توماس مولر روی پاس عالی تیاگو به دست آورد اما ضربه مولر را اوبلاک مهار کرد. دقایقی بعد واکنش خوب نویر مانع از رسیدن اتلتیکو به گل شد. در ادامه اتلتیکو برای دقایقی توانست روی دروازه بایرن مونیخ فشار بیاورد و روی یک ضربه کرنر و در موقعیتی عالی تورس توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبید. در ادامه این تیم توسط یانیک کاراسکو به گل رسید و تلاش های بایرن مونیخ در ادامه نیمه برای جبران گل خورده بی اثر بود. در این بین فرانک ریبری موقعیتی عالی را از دست داد.

نیمه دوم با برتری محسوس بایرن مونیخ همراه بود. اولین موقعیت جدی این نیمه برای توماس مولر خلق شد اما ضربه سر او به کنار دروازه برخورد کرد. در ادامه بایرن مونیخ بیشتر توپ و میدان رو در اختیار داشت و چند بار روی ضربات ریبری و لواندوفسکی صاحب موقعیت شدند. جدی ترین موقعیت بایرن تا دقیقه 75 توسط لواندوفسکی از دست رفت، سانتر خوب آلونسو با ضربه سر مهاجم لهستانی از کنار دروازه با خطرناک ترین شیوه به بیرون رفت. دقیقه 80 ضربه روبن با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه داور روی فیلیپه لوئیز مرتکب خطای پنالتی شد اما ضربه پنالتی گریزمان به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به زمین بازی برگشت.

شرح گلدقیقه 35 (یانیک فریرا کاراسکو): وینگر بلژیکی اتلتیکو با حرکت از میانه میدان و گذر از مدافعین بایرن مونیخ از پشت محوطه جریمه با ضربه پای چپ توپ را به گوشه چپ دروازه نویر زد و توپ پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد.

ترکیب دو تیم