رینا: میلیک به سطح لواندوفسکی خواهد رسید

رینا: میلیک به سطح لواندوفسکی خواهد رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - پپه رینا اعلام کرد که مهاجم ناپولی، آرک میلیک توانایی لازم برای رسیدن به سطح لواندوفسکی را دارد.

به گزارش وبسایت نود،  دروازه بان اسپانیایی ناپولی اعلام کرد که آرکادیوس میلیک پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی در سطح روبرت لواندوفسکی را دارد. این بازیکن لهستانی از آژاکس با قیمت 32  میلیون یورو راهی ناپولی شد تا جای خالی هیگواینی را در این تیم پر کند که راهی یووه شده بود. این بازیکن جوان شروع فوق العاده ای در لباس ناپولی داشته و به زودی به عنوان یکی از بازیکنان مهم این تیم تبدیل شده است. این بازیکن 22 ساله در جریان دیداری که با برتری 4-2 ناپولی مقابل میلان به پایان رسید توانست دو گل ناپولی را به ثمر برساند، همچنین در دیدار مقابل تیم‌های بولونیا و دیناموکیف نیز توانست برای تیمش دو بار گلزنی کند تا پپه رینا در مورد توانایی‌های این بازیکن در مصاحبه با وبسیایت یوفا بگوید:

لوا تجربه بالاتری دارد و افتخارات بیشتر کسب کرده است اما آرک با توجه به توانایی‌هایی که دارد آینده درخشانی خواهد داشت. مطمئنا به سرعت به یکی از بازیکنان کلیدی ناپولی تبدیل خواهد شد، هرچند که رسیدن به سطح لواندوفسکی کار آسانی نیست اما میلیک پتانسیل لازم برای رسیدن به سطح او را دارد. آن‌ها حدود 7 سال تفاوت سنی دارند، آرک اشتیاق بسیار زیادی برای پیشرفت دارد و احساس می‌کنم که او در سنین 25 یا 26 سالگی در سطح لواندوفسکی بازی خواهد کرد. مطمئنم که در ناپولی درخشش زیادی خواهد داشت و دوران فوتبالی بسیار خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

1899