وضعیت پیچیده گولچ بعد از غیبت در تمرینات پرسپولیس

وضعیت پیچیده گولچ بعد از غیبت در تمرینات پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونی گولچ مدافع کراوت تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات این تیم غایب است و همین مساله باعث شده صحبت هایی مبنی بر جدایی او از جمع سرخپوشان مطرح شود.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه پرسپولیس دو نوبت از حقوق گولچ جمعا به مبلغ 40 هزار دلار را پرداخت نکرده اما این مساله دلیلی بر جدایی این بازیکن نبوده و صحبتی مبنی بر فسخ قرارداد او نشده است.

از طرفی مشکل دیگر در انتقال این بازیکن دو رگه به پرسپولیس پرداخت مبلغ رضایتنامه او به باشگاه مولداویایی است که هنوز پرداخت نشده است. باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 100 هزار دلار برای صدور رضایتنامه گولچ به باشگاه شریف مولداوی پرداخت کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ITC گولچ در حالی صادر شد که باشگاه پرسپولیس مدارکی برای باشگاه مولداویایی ارسال کرده و ادعا کرد به دلیل مشکلات تحریمی پولی که از طریق صرافی حواله کرده اند به دست آنها نرسیده است و با همین مدارک توانست ITC بازیکن کروات را دریافت کند. اما هنوز و پس از گذشت نزدیک به سه ماه از انتقال این بازیکن مبلغ رضایتنامه به باشگاه شریف پرداخت نشده و هر روز که از تاخیر در پرداخت این مبلغ می گذرد مبلغ 500 دلار جریمه به آن اضافه می شود.

گولچ که پس  از خروج از ایران هنوز به کشور برنگشته مدت سه روز در تمرینات پرسپولیس غایب است و پاسخ مسئولان باشگاه را نمی دهد و کادر فنی به همین دلیل او را در اختیار باشگاه قرار داده است.