تغییر جزئی برای نام باشگاه لگانس

تغییر جزئی برای نام باشگاه لگانس

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه لگانس که امسال تازه به لالیگا رسیده شاید برای جلب توجه اسپانسرها نام خود را تغییر دهد.

به گزارش وبسایت نود، این باشگاه که متعلق به جنوب شهر مادرید است از زمان تاسیس خود " دپورتیوو لگانس" نام دارد و امسال برای اولین بار در تاریخ 88 ساله خود به سطح اول فوتبال اسپانیا رسیده است. این شهر 13 کیلومتر تا شهر مادرید فاصله دارد.

فلیپه مورنو، مالک باشگاه لگانس به اسپورت 360 گفت:

دوست داریم که نام باشگاه ما روی نقشه بیافتد و به همین خاطر در نظر داریم که اسم باشگاه را از دپورتیوو لگانس به لگانس مادرید  تغییر دهیم. تیم ما متعلق به شهری در حومه مادرید است و می خواهیم اسم باشگاه را تغییر دهیم. دوست داریم توجهات بیشتری با به سمت خود جلب کنیم.

لگانس از زمان حضور در لالیگا تلاش کرده که نگاه باشگاه های بین المللی را به خود جلب کند و امیدوار است که اضافه کردن نام مادرید به لگانس بتواند اسپانسرهای بیشتری را ترغیب کند. لگانس ماه گذشته با شرکت عربستانی MBuxx  Sport قرارداد بست تا نام این شرکت در فصل 17-2016 روی پیراهن باشگاه مادریدی برود.

لگانس تحت رهبری آسیر گاریتانو بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه یازده  هزار نفری بوتراکه برگزار می کند. مورنو در مورد واکنش هواداران به تغییر اسم ورزشگاه باشگاه لگانس گفت:

فکر نمی کنم که بتوان نام ورزشگاه بوتراکه را تغییر داد. شهر به احترام بانو بوتراکه نام ورزشگاه را این گونه انتخاب کرده و هواداران با تغییر  آن مخالف نیستند اما تغییر ک وچک در نام باشگاه می توانداثربخش باشد.

1140