نیویورک ردبولز به دور حذفی لیگ قهرمانان کونکاکاف راه یافت

نیویورک ردبولز به دور حذفی لیگ قهرمانان کونکاکاف راه یافت

به گزارش ورزش 11، تیم دیگری از لیگ ام ال اس به دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان کونکاکاف راه یافتند و تساوی 0-0 برابر تیم آنتیگوا برای راهیابی نیویورک ردبولز به دور حذفی کافی بود.

این نتیجه طلسم راه نیافتن ردبول ها به دور حذفیی لیگ قهرمانان کونکاکاف را شکست آن ها دو بار در سال های 2009 و 2014 به این رقابت ها راه یافته بودند که در هر دو سال در دور مقدماتی حذف شدند.

جسی مارچ سرمربی ردبولز می گوید:

 

لحظه ی بزرگی برای باشگاه بود. حقیقت این است که یک ماه تا آغاز دور پلی آف لیگ مانده است و در این مدت می توانیم کاملا هدفمان را بر روی لیگ قهرمانان متمرکز کنیم.

دستاورد بزرگی بود و بار دیگر به تیمم افتخار کردم. در زمین انواع شخصیت ها را داشتیم و حالا زمان آن است که راهمان را ادامه دهیم. راهی بزرگ به سوی افتخاری بزرگ.

باران شدیدی می بارید و شبیه نبرد سگ ها شده بود اما همه چیز درباره ی فوتبال بود و فقط به پیروزی فکر می کردیم. لحظه ی بزرگی برای باشگاه بود و به تمام بچه ها افتخار می کنم و آن ها عالی بودند و دوباره می گویم به آن ها افتخار می کنم.

لوئیز رابلس دروازه بان و کاپیتان نیویورکی ها در ادامه ی سخنان مربی اش افزود:

زمین، آب و هوا و داور همه و همه امشب بر ضد ما بودند اما با این حال تاریخ سازی کردیم. می توان به بچه ها افتخار کرد زیرا ما گام بزرگی برداشتیم و به دور حذفی راه یافتیم چیزی که این تیم قبلا هرگز به آن دست نیافته بود.

به نظرم زمان می برد تا کونکاکاف آشنایی بیشتری درباره ی نیویورک ردبولز به دست آورد.