آلردایس: نمی توانم با کلمات، مقدار ناراحتی ام از جدایی از تیم ملی انگلیس را توضیح بدهم

آلردایس: نمی توانم با کلمات، مقدار ناراحتی ام از جدایی از تیم ملی انگلیس را توضیح بدهم

وبسایت رسمی برنامه نود - سم آلردایس ، سرمربی اخراجی تیم ملی انگلیس در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این که چرا این پست را از دست داده صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نودف آلردایس که پس از 76 روز از سمتش در تیم ملی انگلیس برکنار شد اظهار داشت:

اتفاقی که برای من افتاد خیلی احمقانه بود. سعی کردم به کسی کمک کنم که 30 سال بود او را می شناختم و متاسفانه از جانب خودم قضاوت اشتباهی داشتم. به دام افتادم و باید این را بپذیرم. فسخ قرارداد خیلی دوستانه انجام شد. از اتحادیه فوتبال انگلیس و تمام کسانی که نگران بحران خودساخته من بودند عذرخواهی کردم. بندهای فسخ قرارداد خیلی محرمانه امضا شد و نمی توانم به سوالات دیگری در این زمینه پاسخ بدهم. به تعطیلات می روم. برای گرت ساوتگیت و تمامی اعضای کادرفنی انگلیس آرزوی بهترین ها را دارم.  نمی دانم تیم ملی انگلیس آخرین شغل دوران مربیگری من خواهد بود یا نه. باید صبر کنیم و ببریم.

آلردایس همچنین در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت که هرگز به وداع با فوتبال فکر نمی کند. وی اظهار داشت:

نمی توانم با کلمات توضیح بدهم که از اخراج از تیم ملی انگلیس چقدر ناراحت هستم. می دانم که اشتباه بزرگی در زمینه قضاوت انجام دادم.

سرمربی اسبق بولتون و وستهام به علت پخش ویدئویی از او که با دوربین مخفی گرفته شده و برای دور زدن قوانین نقل و انتقال بازیکن 400 هزار پوند طلب می کند از سرمربیگری تیم ملی انگلیس برکنار شد.  وی گفته که هدفش لطف کردن به یک دوست بوده است. او می گوید که اسکات مک گاروی، وکیل مورد نظر در کلیپ ها را 20-30 است که می شناسد.

مارتین گلن، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال انگلیس و گرگ کلرک، مدیر فنی جدید این تیم روز دوشنبه با آلردایس در پی انتشار اخبار دیدار کردند و پس از آن اعلام کردند که این مربی با توافق دو جانبه کنار رفته است. آلردایس در چهار بازی بعدی تیم ملی انگلیس جای خود را به گرت ساوتگیت ، سرمربی تیم زیر 21 سال سه شیرها می دهد.آلردایس برای فسخ قراردادش غرامت نگرفته است. دیوید برن اشتاین، مسئول اجرایی اسبق تیم ملی انگلیس گفت:

گستاخی های عجیبی در این ماجرا رخ داد. این مرد سالی سه میلیون پوند دریافت می کرد. امیدوارم خبری از غرامت نباشد چرا که 50-60 روز کار شایسته غرامت نیست.برای ما کلمه احترام در فوتبال خیلی مهم است. عجیب بود که او به پرنس ویلیام ، پرنس هری و فردی مورد احترام نظیر روی هاجسون توهین کرد.

1140