بهروان: همان هایی که از تعطیلات انتقاد می کردند، حالا انصراف می دهند

بهروان: همان هایی که از تعطیلات انتقاد می کردند، حالا انصراف می دهند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای تیم های لیگ برتری در این تعطیلات بازی گذاشتم تا در کوران مسابقات باقی بمانند.

به گزارش کاپ، غلامرضا بهروان درباره آغاز رقابت های جام حذفی اظهار داشت: در این جام فرصتی پیش می آید که تیم های کم نام و نشان خودی نشان بدهند و شگفتی خلق کنند. برای تیم های لیگ برتری در این تعطیلات بازی گذاشتم تا در کوران مسابقات باقی بمانند.

وی افزود: جالب است که خیلی از همان تیم هایی که می گفتند چرا لیگ تعطیل است حالا که برایشان مسابقه گذاشته ایم از جام حذفی کنار کشیده اند. نمی خواهم اسم ببرم چون شما بهتر می دانید. قبل از شروع مسابقات ما جداول مسابقات را به تیم ها ارائه کردیم حالا می گویند چرا ملی پوشان ما نیستند. بازی کردن مقابل قهرمان یک استان بدون بازیکنان ملی پوش واقعا اتفاق عجیبی است؟ 

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر همچنین اذعان داشت: در مراحل بعدی که مسابقات جدی تر می شود بازی ها را طوری برنامه ریزی کردیم که ملی پوشان هم در اختیار تیم ها باشند. برای تعطیلی ماه بعد دو بازی گذاشته ایم. خودمان اعلام کردیم تیمی که بیش از سه ملی پوش داشته باشد در جام حذفی بازی نمی کند و مسابقه اش به تاریخ دیگری موکول می شود.

وی درباره انصراف تیم ها خاطرنشان کرد: پرونده تیم ها به کمیته انضباطی ارجاع می شود اما چه جریمه ای قرار است بشوند؟ ما در حال ایجاد یک مصوبه هستیم تا تیمی که انصراف می دهد 2 سال حق حضور در جام حذفی را نداشته باشد. ما خودمان به عنوان کمیته مسابقات بحثی داریم مبنی بر اینکه تعداد تیم ها را به 32 کاهش دهیم و مسابقات را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم. صادقانه صحبت کنیم اگر تیمی قهرمان استانی در جام حذفی شرکت کند و قهرمان شود می تواند به لیگ قهرمانان برود؟ تیمی که زمین بی حصار دارد و هتل هم در شهرش موجود نیست چطور می تواند در آسیا به میدان برود؟

بهروان همچنین اذعان داشت: در یکی از سایت ها خواندم که گفتند بیایم تراز مالی بدهم. من در کمیته مسابقات هستم و وظیفه من نیست که تراز مالی بدهم. آقایان تاج و کاظمی تاکید دارند و در قانون هم پیش بینی شده است. باید برگزاری مسابقات را به خود باشگاه ها سپرد و در دستور کارمان قرار داد. کسانی که قرارداد بلیت فروشی را امضا کرده اند بیایند و پاسخگو باشند. شاید آنها دلایل و استدلال هایی داشته باشند. من در جریان قرارداد آنها نیستم. اتفاقا من یکسری اطلاعات را از طریق برنامه 90 به دست آوردم. وقتی قرار باشد خود باشگاه ها بلیت بفروشند پس باید قرارداد جدیدی تنظیم شود.