کیلور ناواس: در صحنه گل اول دورتموند اشتباه کردم

کیلور ناواس: در صحنه گل اول دورتموند اشتباه کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی تیم رئال مادرید بعد از 4 ماه مصدومیت در دیدار مقابل دورتموند به میادین بازگشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم رئال مادرید در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در زمین دورتموند به تساوی 2-2 دست یافت و این در حالی بود که کیلور ناواس بعد از 4 ماه دوری از میادین، امشب در چارچوب دروازه ایستاده بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت.

آنها در دقایق پایانی حرکتی انجام دادند که طی آن شورله با ضربه ای سنگین توپ را به سقف دروازه فرستاد، اما تیم خیلی خوب کار کرد و ما فرصت پیروزی در این مسابقه را هم داشتیم. تلاش فوق العاده ای به کار گرفتیم. در صحنه گل اول، اشتباه از سوی من بود چون توپ غافلگیرم کرد و دید مناسبی نداشتم و آن به قیمت یک گل تمام شد. همه ما وقتی اشتباه می کنیم، به آن واقف هستیم و باید روی آنها کار کنیم تا این جزئیات کوچک را بهبود بخشیم و مطمئن شویم که دوباره تکرار نخواهند شد.

همه ما اینجا هستیم تا به هم تیمی های خود کمک کنیم. در طول بازی آرام بودم. برای مدتی طولانی دور از میادین بودم اما حالا برگشته ام و درست مثل سایر هم تیمی هایم باید به تمرین ادامه دهم. همیشه نگرش یکسانی در تمرینات دارم: سخت کار کن و آماده باش تا هر زمان که مربی خواست، در اختیار تیم باشی. کاسیا هر زمان که بازی کرده، عملکرد خوبی داشته و همه ما از او حمایت می کنیم. خوشحالم که دوباره به میادین بازگشته ام.

1771