آلگری: کسب نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم بود

آلگری: کسب نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم بود

وبسایت رسمی برنامه نود - پائولو دیبالا نخستین گل خود در فصل جدید را در دیدار مقابل دینامو زاگرب به ثمر رساند تا در پایان این دیدار آلگری از کسب نخستین پیروزی شاگردانش در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کند.

به گزارش وبسایت نود،  ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی 4-0 شاگردانش مقابل دینامو زاگرب با ابراز خشنودی از این نتیجه از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد. بیانکونری با این پیروزی با امتیازی برابر با سویا و به لطف تفاضل گل بهتر در رده نخست گروه H قرار گرفت. آلگری پس از این دیدار در مصاحبه با وبسایت رسمی یوفا گفت:

کسب نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم بود، تیم در مسیر درستی گام بر می‌دارد، با این حال در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم که باید ان‌ها را برطرف کنیم. برای اینکه اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم نیاز به زمان بیشتری داریم.

پائولو دیبالا با ضربه زیبایی که از پشت محوطه جریمه به طرف دروازه دینامو زاگرب روانه کرد، موفق شد نخستین گل خود را در این فصل به ثمر برساند، هرچند که این بازیکن جوان بارها اعلام کرده‌ بود که از اینکه در این فصل نتوانسته است گلزنی کند نگران نیست، دیبالا  پس از این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

بسیار سخت است که نتوانید برای مدت زیادی گلزنی کنید، اما خوشحالم که توانستم دوباره برای یووه گلزنی کنم. می‌دانستم که در مسیر درستی گام بر می‌دارم، هرچند که در دیدارهایی که با برد پشت سر می‌گذاشتیم موفق به گلزنی نمی‌شدم، اما مطمئن بودم که روزی دوباره برای یووه گلزنی خواهم کرد. به مسیرم ادامه می‌دهم و همان چیزی که مربی از من بخواهد را ارائه خواهم داد.

تنها مسئله ای که می‌تواند باعث نگرانی یوونتوس شود، مصدومیت میرالم پیانیچ است، این بازیکن بوسنیایی پس از عملکرد درخشانی که در نیمه نخست داشت، در نیمه دوم به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. پیانیچ پس از این دیدار گفت:

ضربه ای به ماهیچه پشت پایم برخورد کرد و احساس کردم نمی‌توانم به بازی ادامه دهم، امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود و مصدومیتم جدی نباشد. بازیکنان خوبی کنار خود داریم و از توانایی‌هایمان به خوبی اطلاع داریم و موفق شدیم عملکرد درخشانی در این دیدار از خود نشان دهیم.

1899