موناکو 1-1 لورکوزن؛ فرار میزبان از شکست در ثانیه های پایانی

موناکو 1-1 لورکوزن؛ فرار میزبان از شکست در ثانیه های پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - موناکو در یک بازی نزدیک و کم موقعیت در آخرین ثانیه های بازی با گل تماشایی مدافع خود بازی را به تساوی کشاند تا صدرنشین گروه شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های موناکو و لورکوزن از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه پنجم به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 30: بازی در نیم ساعت ابتدایی متعادل و بیشتر در میانه زمین دنبال شد. تمام شوت های به سمت چارچوب تا این لحظه توسط لورکوزن زده شده اما هر 4 شوت در چارچوب نبودند.

دقیقه 45: جدی ترین موقعیت این بازی که آرام و کم حادثه دنبال شد در لحظات پایانی نیمه نخست رخ داد. مدافعان لورکوزن نتوانستند سانتر بازیکن موناکو را دفاع کنند تا توپ به سیدیبه برسد. این بازیکن توپ را به لمار رساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52ک نخستین موقعیت جدی نیمه دوم نصیب موناکو شد. موتینیو با یک پاس خوب توپ را به سیلوا رساند اما دروازه بان لورکوزن ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 73: سرانجام قفل دروازه ها شکسته شد و این تیم مهمان بود که توسط خاویر هرناندز به گل رسید. آدمیر مهمدی که تنها چند ثانیه از ورودش به زمین می گذشت توپ را به دروازه موناکو سانتر کرد و هرناندز موفق شد با ضربه سر دروازه این تیم فرانسوی را باز کند. این صدمین گل چیچاریتو از زمان آمدنش به فوتبال اروپا است.

دقیقه 78: موناکو روی یک حرکت خوب به دروازه لورکوزن نزدیک شد و توپ در موقعیتی مناسب به برناردو سیلوا رسید اما بندر به خوبی توپ را از این بازیکن گرفت.

دقیقه 94: تیم میزبان در آخرین ثانیه های بازی موفق شد با ضربه تماشایی کامیل گلیک بازی را به تساوی بکشاند.