فوری: سام آلاردایس از نیمکت انگلیس اخراج شد

فوری: سام آلاردایس از نیمکت انگلیس اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شدند که آلاردایس با استفاده از جایگاه خود حضور در شرکت های واسطه ای که خرید و فروش بازیکنان می کنند و همچنین دست داشتن در بنگاه های خرید فروش بازیکن در جنوب شرقی آسیا و دور زدن قوانین نقل و انتقالات، طی ده ماه گذشته مورد تحقیق قرار گرفت که نتیجه این اتفاقات، پایان عمر مربیگری آلاردایس روی نیمکت سه شیرها بود.

در روزهای خیر، فیلم هایی از آلاردایس منتشر شد که نشان می دهد وی در رد و بدل شدن بیش از 400 هزار یورو در این بنگاه ها دست داشته است.  در این فیلم، به آلاردایس پیشنهاد  می شود تا مبلغی هنگفت دریافت کند و هر چند مدت یکبار، با سفر به کشورهایی مثل سنگاپور و هنگ کنگ در خرید و فروش بازیکن به آنها مشاوره بدهد.

آلاردایس امروز از ساعت 7 بعد از ظهر در اتحادیه فوتبال انگلیس حضور یافت و در جلسه ای که با مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس داشت، اذعان داشت که اتهاماتی که بر علیه او عنوان شده است به شدت آشفته شده است.

با این تفاسیر، در نهایت این جلسه با صدور بیانیه ای از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مبنی بر اخراج آلاردایس از روی نیمکت سه شیرها به علت دست داشتن در فعالیت های غیرقانونی و تلاش برای زیر پا گذاشتن قوانین نقل و انتقالات و تجارت بازیکن به پایان رسید.