راجرز: منچستر سیتی پس از آمدن گواردیولا پیشرفت کرده است

راجرز: منچستر سیتی پس از آمدن گواردیولا پیشرفت کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سلتیک امیدوار است شاگردانش در بازی مقابل منچستر سیتی همانند بازی مقابل بارسلونا منفعلانه بازی نکنند.

به گزارش وبسایت نود، برندن راجرز در نشست خبری امروز خود پیش از بازی فردا شب مقابل منچستر سیتی در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان ابراز امیدواری کرد شاگردانش از شکست 7-0 در مقابل بارسلونا درس گرفته باشند و با ذهنیت بهتری به مصاف شاگردان گواردیولا بروند.

راجرز به نقل از فورفورتو در نشست خبری خود به خبرنگاران گفت:

به اندازه بازی مقابل بارسلونا منفعل و بی حال نخواهیم بود. به جز مقابل بارسا در دیگر بازی ها پرتکاپو و پرخاشگر بازی کردیم. سه سال بود که سلتیک در لیگ قهرمانان با تیمی در حد بارسلونا بازی نکرده بود. باید درک کرد که مقابل چه تیمی بازی می کردیم و بازی را به گونه ای آغاز کردیم که کارمان بسیار دشوار شد.

مهمترین چیز این است که از بازی در نیوکمپ درس بگیریم. حضور مداوم در لیگ قهرمانان به شما باور می دهد. برای منچستر سیتی احترام قائل هستیم اما باید مطمئن شویم که متعهدانه بازی می کنیم. مشتاق این بازی هستیم و فکر می کنیم شب خوبی خواهد شد. باید برای کسب نتیجه راهی پیدا کنیم، می دانم که بازیکنان می خواهند مقابل سیتی نتیجه بگیریم.

من سیتی در اوج قرار دارد. من در سال های اخیر بازی های زیادی از سیتی دیدم و مقابل آن ها کار کردم. از زمان آمدن گواردیولا سطح بازی آن ها بالاتر رفته است. سطح میزان انرژی آن ها بالاتر رفته است.

سرمربی پیشین لیورپول همچنین درباره رویایی با رحیم استرلینگ که سابقه بازی زیر نظر او را دارد گفت:

از تماشای بازی استرلینگ احساس افتخار می کنم. کار کردن با او خیلی خوب است و دیدن رشد او از نظر شخصیتی و فوتبالی از زمانی که 17 سال سن داشت تا امروز قشنگ است. او نشان داده که گر با تمرکز بالا بازی کند بازیکن بسیار خوبی است. او برای من بازیکن درخشانی بود. مشتاق دیدار دوباره با رحیم هستم اما امیدوارم مقابل ما خیلی خوب بازی نکند.

2031