لواندوفسکی: باید با سیستمی متفاوت به مصاف حریف برویم

لواندوفسکی: باید با سیستمی متفاوت به مصاف حریف برویم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به هم تیمی های خود هشدار داد تا در مصاف چهار شنبه برابر اتلتیکو مادرید رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و در این بازی بسیار مراقب باشند.

به گزارش وب سایت نود، روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ معتقد است باواریایی ها در بازی روز چهارشنبه برابر اتلتیکو مادرید باید روش دیگری را به کار بگیرند تا همانند سال گذشته در بازی با این تیم دچار مشکل نشوند.

دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در حالی چهار شنبه شب به مصاف هم می روند که آخرین نبرد دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال گذشته بود که تیم اسپانیایی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد با قانون گل زده در خانه حریف به پیروزی رسیده و راهی فینال شود. اما امروز در آستانه بازی دو تیم در مرحله گروهی این رقابتها، روبرت لواندوفسکی در گفتگو با رسانه ها درباره دیدار فردا شب دو تیم اینگونه اظهار نظر کرد:

اتلتیکو همیشه بسیار فشرده و با دفاعی عالی کار می کند. آنها وقتی یک گل از حریف پیش می افتند، به خوبی می دانند که چگونه این گل را حفظ کرده و بازی را به نفع خودشان پیش ببرند. باید سبک بازی مان را نسبت به آخرین باری که با آنها روبرو شدیم، تغییر دهیم. امیدوارم در این بازی بهتر از قبل باشیم. آنها حریف بسیار پرتلاشی هستند و ما باید سعی کنیم برابر آنها گلزنی کنیم. در صورت گلزنی برابر اتلتیکو می توانیم آنها را مجبور کنیم که بازتر بازی کرده و از تراکم جلو دروازه آنها کم کنیم.

2081