دین محمدی:بازی دادن به دخیره در جام حذفی ریسک نیست

دین محمدی:بازی دادن به دخیره در جام حذفی ریسک نیست

پیشکسوت استقلال گفت: اگر بازی ها تعطیل نمی شد، استقلال سود بیشتری از مسابقات می برد.

سیروس دین محمدی در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار استقلال در جام حذفی مقابل ملوان نوین اظهار داشت: به اعتقاد من برای استقلال بهتر است تا در دیداری که مقابل ملوان نوین در جام حذفی دارد، بیشتر به بازیکنانی میدان دهد که در لیگ کمتر برای این تیم بازی کرده اند. بازی دادن به ذخیره های استقلال در دیدار با ملوان نوین اصلا ریسک نیست. چون باید در استقلال فاصله بین بازیکن فیکس و ذخیره خیلی کم است. اگر قرار باشد بازیکن ذخیره استقلال نتواند تیم لیگ دویی را ببرد که اصلا باید از استقلال برود.

مربی فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سئوال که صحبت کردن از کسر قرارداد آبی ها در این موقع سال چه تاثیری می تواند روی روند تیم داشته باشد خاطر نشان ساخت: بدون شک طرح این موضوع تیم را به هم می ریزد. مگر می شود در این وقت سال به بازیکن گفت بیا قراردادت را کم کن.باشگاه باید در این زمینه تدبیر بیشتری به خرج بدهد.

دین محمدی افزود: استقلال با پیروزی بر ذوب آهن تا حدودی از بحران خارج شد. فقط تعطیلی لیگ همانطور که به ضرر خیلی از تیم ها تمام شد، به ضرر استقلال تمام شد. اگر بازی ها تعطیل نمی شد، استقلال سود بیشتری از مسابقات می برد.