آلدروایرلد: از جو ورزشگاه های روسیه هیچ هراسی نداریم

آلدروایرلد: از جو ورزشگاه های روسیه هیچ هراسی نداریم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تاتنهام از آمادگی کامل این تیم برای سفر به مسکو گفت و ابراز داشت از سفر به این شهر هیچ هراسی ندارد.

به گزارش وب سایت نود، توبی آلدروایرلد از سفر به روسیه برای دیدار با زسکا هیچ نگرانی نداشته و تمام تلاش آنها جبران شکست خانگی برابر موناکو در هفته اول لیگ قهرمانان خواهد بود.

بیشتر صحبت های پیش از این بازی پیرامون امنیت هواداران در ورزشگاه های روسیه بود. توبی آلدروایرلد مدافع 27 ساله بلژیکی در خصوص دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان برابر تیم زسکا مسکو و حواشی مربوط به آن گفت:

بازی در روسیه بسیار دشوار است اما این بازی هم مانند سایر دیدارهای لیگ قهرمانان اروپاست. اما باید تمام تمرکز خود را روی بازی و عملکرد خود در زمین معطوف کنیم و دیگر سایر امور از دستان ما خارج است. ما فقط باید تلاش خود را انجام دهیم.

آلداروایرلد که سابقه بازی در ورزشگاه های روسیه همراه با آژاکس در لیگ اروپا را دارد، درباره جو ورزشگاه های روسیه هم می گوید:

جو ورزشگاه های روسیه بسیار سنگین است. البته تیم چند سال قبل آژاکس بسیار جوان بود. اما ما با تیم تاتنهام به خوبی یاد گرفته ایم که چگونه بازی های دشوار خارج از خانه را بازی کنیم. پس هیچ کس از بازی در مسکو وحشت ندارد و ما اینجا فقط به بازی خودمان فکر می کنیم و با اعتماد به نفس به میدان خواهیم رفت.

2081