هری کین به بازی آرسنال می رسد

هری کین به بازی آرسنال می رسد

وبسایت رسمی برنامه نود - 

مربیان تاتنهام بسیار امیدوارند که ستاره این تیم برای دیدار برابر آرسنال آماده خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، دیدار دو تیم مطرح شهر لندن که در ابتدای ماه نوامبر برگزار خواهد شد، اما حضور هری کین مهاجم این تیم در دربی لندن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

هری کین ستاره 23 ساله تیم فوتبال تاتنهام در دیدار هفته گذشته این تیم برابر ساندرلند که به پیروزی یک بر صفر سفید پوشان لندن منجر شد، از ناحیه پا آسیب دید و تیم پزشکی باشگاه برای آماده کردن وی همچنان تلاش می کنند. این ستاره ملی پوش تاتنهام که تا کنون در 73 بازی لیگ برتر برای تیمش به میدان رفته، اما با مصدومیتی که برای این بازیکن پیش آمد حضورش در دربی لندن در هاله ای از ابهام قرار دارد. مائوریسیو پوچتینو روز دوشنبه اعلام کرد که نتایج بررسی های پزشکی نشان می دهد که به احتمال زیاد این بازیکن برای دیدار با آرسنال مشکلی نخواهد داشت. پوچتینو در گفتگو با خبرنگاران در مسکو گفت:

گزارش نتایج معاینات پزشکی نشان می دهد که هری کین برای دیدار با آرسنال آماده خواهد بود و وضعیت او بسیار بهتر از چیزی است که انتظار آن را داشتیم. از این بابت خوشحالیم که نتایج معاینات بسیار امیدوار کننده بود، اما باز هم باید صبر کنیم. وضعیت او کاملاً مطلوب نیست، بلکه بسیار بهتر از چیزی است که انتظارش را داریم. من پزشک نیستم و نمی تواند زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام کنم. اما تأکید می کنم که وضعیت هری کین بسیار بهتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم.

دیدار تیم های آرسنال و تاتنهام روز 6 سپتامبر برگزار می شود. 

2081