آمار بارسلونا بدون مسی در لیگ قهرمانان اروپا: 18 برد از 23 بازی

آمار بارسلونا بدون مسی در لیگ قهرمانان اروپا: 18 برد از 23 بازی

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی ، بازیکن آرژانتینی بارسلونا به علت مصدومیت در بازی آینده این تیم در لیگ قهرمانان حضور ندارد. مسی که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با 86 گل دومین گلزن برتر پس از رونالدوست در مرحله گروهی 50 گل زده است. او هرگز نمی خواهد بازیهای لیگ قهرمانان را از دست بدهد و مسلما غیبت مقابل مونشن گلادباخ برایش دردناک خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، مسی در هشت سال اخیر فقط ده بازی را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داده است. او دو سال پیش یعنی در فصل سه گانه در سیزده بازی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. مسی در مجموع از زمان حضورش در تیم بزرگسالان بارسلونا از 128 بازی ممکن در لیگ قهرمانان اروپا در 105 تایش یعنی 82 درصد حضور داشته است.

از فصل 06-2005 تا کنون ، بارسلونا 23 بازی بدون مسی داشته که 18 تا را برده، دو تا را مساوی کرده و سه تا را باخته است. بارسلونا بدون ستاره آرژانتینی در لیگ قهرمانان اروپا آمار 78.36 درصد پیروزی را ثبت کرده است. مسی به استثنای بازی برگشت نیمه نهایی مقابل بایرن در فصل 13-2012 تقریبا هیچ بازی مهمی را از دست نداده است. بارسا که در بازی رفت با نتیجه چهار بر صفر باخته بود در بازی برگشت به مسی که مصدوم بود فشار نیاورد. مسی فصل گذشته دو بازی را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد، یکی مقابل باته و دیگری مقابل لورکوزن که کاتالان ها هر دو را بردند. در تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مسی با 86 گل رکورد درا است و ریوالدو با 22 گل در رده بعدی است.

1140