زیدان: من احمق نیستم، رونالدو هم باهوش است؛ کوئنترائو آماده بازی است

زیدان: من احمق نیستم، رونالدو هم باهوش است؛ کوئنترائو آماده بازی است

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه دیدار فردا شب رئال مادرید مقابل دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دیدار فردا از ساعت 22:15 در گروه F رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد. زیزو در مورد اینکه چه چیز هایی برای کسب سه امتیاز لازم است، گفت:

ما هر جا که می رویم، روی خود حساب خوبی باز می کنیم. همیشه برای پیروزی وارد میدان می شویم و این تغییر نخواهد کرد. می دانیم که مقابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت و کجا بازی خواهیم کرد، اما ما رئال مادرید هستیم و همیشه برای پیروزی بازی می کنیم. نباید سیستم را تغییر دهم. به اتفاقاتی که در بازی های گذشته ما در این ورزشگاه رخ داده است، فکر نمی کنم. هر بازی با دیگری فرق می کند و این بازی مثل همه بازی ها سخت خواهد بود. سعی می کنیم مثل همیشه بازی خود را به نمایش بگذاریم. همه امید من این است که نمایش خوبی داشته باشیم.

نوع بازی:

یک نبرد سخت خواهد بود. دورتموند یک تیم فوتبالی خوب است. آنها تیم جوانی هستند که برخی تغییرات داشته اند اما رویکرد یکسانی دارند. ما دوست داریم که فوتبال خوبی ارائه کنیم و این کاری است که انجام خواهیم داد.

کریستیانو رونالدو:

همه چیز عادی است. او تنها کسی نیست که عصبانی می شود. همه بازیکنان، وقتی که تعویض می شوند ممکن است عصبانی شوند. تمرکز ما روی دیدار فردا معطوف است. من به نفع بازیکن تصمیم گرفتم، و تمام شد. اینکه تعویض رونالدو توجه بیشتری نسبت به خود مسابقه جلب کرد، حقیقتی انکار ناپذیر است. باید با این مسئله کنار بیاییم و آرام هستیم. من احمق نیستم و او هم باهوش است. هر دوی ما با هدف یکسانی اینجا هستیم و نباید در مورد مسائل دیگر بحث کرد.

کیلور ناواس یا کاسیا؟

فردا متوجه خواهید شد، نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم. هر چند وقت یکبار با آنها صحبت می کنم و آنها با تفکرات من آشنا هستند. نمی توانم به شما بگویم که به آنها چه می گویم. مهمترین مسئله این است که هردو آماده هستند و می توانم آنها را به همراه روبن یانیز دعوت کنم. من باید تصمیم بگیرم و آنها آرام هستند.

شک و تردید ها به دنبال دو تساوی پیاپی:

نه، چنین چیز هایی اتفاق می افتند. مهمترین چیز این است که می دانیم به دنبال انجام چه کاری هستیم و برای کسب موفقیت چه کار باید بکنیم. تیم در فرم خوبی است. هیچکس دوست ندارد که در دو مسابقه 4 امتیاز از دست بدهد، اما فوتبال همین است. گاهی اوقات در کل چیز بدی نیست و به تیم هشدار می دهد، که باید به کار خود ادامه دهید.

البته که می توانیم بهتر کار کنیم. وقتی فرصتی به دست می آویم، دوست دارم که گل های بیشتری به ثمر برسانیم. از لحاظ دفاعی هم ما دو گل دریافت کرده ایم که می توانیم به آن اشاره کنیم. دفاع کردن وظیفه همه است و فقط به عهده مدافعان نیست. به خصوص وقتی که مثل روز شنبه، بازی را تحت کنترل دارید. هرگز نمی توانید بگویید که بازی کاملاً تحت کنترل است. فقط به کمی تمرکز بیشتر نیاز داریم، همین.

کاسمیرو و ماکلله:

من شخصاً علاقه ای به مقایسه کردن ندارم. کاسمیرو بازیکنی کلیدی است. هیچ کنترلی روی مصدومیت ها نداریم. امیدوارم هرچه زود تر خوب شود. بازیکنان خوبی داریم که از این مرحله سخت عبور کنیم. شاید در پست او بازیکنی نداشته باشیم اما بازیکنان دیگری با سبک های متفاوت داریم.

BBC و سیستم چرخشی در تیم:

هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من یک نظریه در مورد سیستم چرخشی دارم. هنگامی که در یک بازی خاص، به یک بازیکن نیاز دارید و آن بازیکن تاکنون بازی نکرده است، احتمالاً نمی تواند در فرم خوبی باشد. در مقابل، اگر به همه آنها چند دقیقه فرصت بازی بدهید، می توانید روی آمادگی آنها حساب کنید. چرخش در ترکیب تیم مهم است. من احمق نیستم و به دنبال اجرای چیز جدیدی در اینجا نیستم. در هر مسابقه بهترین ترکیب ممکن را به میدان می فرستم تا پیروز شویم.

پوشش جای خالی کاسمیرو و مارسلو:

در ابتدای فصل مارکوس یورنته را داشتیم و او کسی بود که می توانست جانشین کاسمیرو شود. با اینحال، تصمیم گرفتیم که برای او جدایی و انجام 30 الی 40 مسابقه در تیمی دیگر، بهتر است. در پست مارسلو، ما کوئنترائو را داریم که آماده است و در لیست قرار دارد. ناچو هم می تواند آنجا بازی کند. کیلور و کوئنترائو آماده اند تا 90 دقیقه بازی کنند.

سیستم:

همیشه حتی در جریان بازی هم توانایی تغییر سیستم را داریم. همه چیز بستگی به کاری که درون زمین می خواهیم انجام دهیم، دارد. سیستم مهمترین چیز نیست، همه چیز به بازیکنان و احساس راحتی آنها فارق از پستی که در آن بازی می کنند، دارد.

1771