زانتی: اینتر به زودی به دوران اوج باز می‌گردد

زانتی: اینتر به زودی به دوران اوج باز می‌گردد

وبسایت رسمی برنامه نود - خاویر زانتی اعلام کرد که همه اعضای باشگاه اینتر به سختی تلاش می‌کنند تا این تیم را به دوران پر فروغ گذشته بازگرداند.

به گزارش وبسایت نود،  کاپیتان تیم ملی آرژانتین و اینتر که موفق شد با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 به قهرمانی برسد و پس از بازنشستگی از فوتبال دو سال به عنوان نایب رئیس این باشگاه فعالیت کرد، ضمن ابراز امیدواری از این که اینتر به زودی به دوران اوجش باز خواهد گشت، از مقایسه این تیم با یوونتوس خودداری کرد. پس از اینکه گروه سانینگ  ریاست اینتر میلان را به عهده گرفتند و فرانک دی‌بوئر را به عنوان مربی نراتزوری انتخاب کردند، این بازیکن سابق اینتر در مصاحبه با Radio Rai از این تغییرات ابراز خوشنودی کرد و گفت:

گروه سانینگ گروه قدرتمندی است و برای پیشرفت اینتر برنامه‌های بسیار خوبی دارند، با این تفاسیر احساس می‌کنم آینده خوبی در انتظار اینتر خواهد بود، می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا اینتر میلان به جایگاهی که استحقاقش را دارد بازگردد. از طرفی گروه سانینگ برنامه ریزی خوبی برای ساخت و پیشرفت ورزشگاه‌‌های جدید دارد تا تیم‌های پایه اینتر بتوانند در زمین‌های مناسبی تمرین و بازی کنند. بازیکنان آکادمی اینتر برای ما بسیار مهم هستند و باید کاری کنیم که روزی رویای آن‌ها مبنی بر حضور در تیم اصلی اینتر میلان به تحقق بپیوندد. با عملکرد خوبی که گروه سانینگ در اینتر داشته است، احساس می‌کنم مالکین خارجی دیگری نیز به لیگ ایتالیا جذب خواهند شد.

با ابن حال، با توجه به بلند پروازی روسای اینتر میلان، زانتی اعلام کرد که قرار نیست این تیم دستاوردهای یوونتوس را به عنوان هدف و مرجع قرار دهد. او در این مورد توضیح داد:

دستاوردهای یوونتوس را به عنوان مرجع تصور نمی‌کنیم چرا که اینتر باشگاه بسیار بزرگی است و در مسیر مورد نظرش گام بر می‌دارد. تفکر متفاوتی نسبت به یوونتوس داریم و سعی خواهیم کرد که با نگرش خودمان در مسیر موفقیت گام بر خواهیم داشت.

1899