سیاتل 4 -2 گلکسی؛ امید سیاتلی ها زنده شد و گلکسی به پلی آف نرفت

سیاتل 4 -2 گلکسی؛ امید سیاتلی ها زنده شد و گلکسی به پلی آف نرفت

به گزلرش ورزش 11، جوردن موریس به سیاتل ساندرز کمک کرد که با درخشش در سرتاسر بازی به برد خیره ی کننده ی 4 بر 2 در مقابل تیم قدرتمند لوس آنجلس گلکسی دست یابند. این سه امتیاز بسیار بسیار برای هر دو تیم حیاتی بود و در نهایت ساندرز با پیروزی در این بازی امید خود برای صعود به پلی آف را زنده نگه داشتند.

اولین گل بازی را رابی کین به کمک جیووانی دوس سانتوس و در دقیقه ی بیستم بازی به ثمر رساند دقایقی بعد این ژیله فن دامه بود که با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاند.

با آغاز نیمه ی دوم موتور گلزنی ساندرز و جوردن موریس روشن شد و وی با دو گل در دقایق شصت و سه و هفتاد و چهار تیمش را سه بر یک پیش انداخت.

تنها چهار دقیقه بعد از دومین گل وریس این اسوالدو آلونسوی باتجربه بود که توسط پاس نیکو لودیرو میخ آخر را بر پیکر گلکسی کوبید. در نهایت رابی کین از روی نقطه ی پنالتی دومین گل تیمش را به ثمر رساند و نشان داد که چرا برایان اشمیتز سرمربی ساندرز درباره ی او هشدار داده بود.

گلکسی می توانست با این پیروزی صعود خود را قطعی کند اما این اتفاق نیافتاد و البته شکست آن ها در استاب هاب سنتر ورزشگاه خانگیشان بود و همین موضوع رکورد خیره کننده ی آن ها را از بین برد. گلکسی تنها تیمی بود که در این فصل در خانه ی خود نباخته بود اما این شکست رکورد آن ها را نابود کرد. آخرین شکست آن ها در تاریخ 17 اکتبر 2015 در مقابل پوتلند تیمبرز بود.

موریس با درخشش دوباره در این بازی رکوردشکنی خود را ادامه داد و رکورد بیشترین گل یک آمریکایی تازه وارد در لیگ ام ال اس را از پت نونان بازیکن سابق نیوانگلند ریوز گرفت. او در حال حاضر 12 گله است و اگر پنج گل دیگر به ثمر برساند رکورد بیشترین گل تازه وارد ها را که در اختیار کایل لارین است خواهد شکست.