پیش بازی ایران - روسیه از نگاه فیفا

پیش بازی ایران - روسیه از نگاه فیفا

ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی به دیدار یکدیگر می روند.

به گزارش کاپ، تیمهای ایران و روسیه در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی فوتسال، ساعت 3:30 دقیقه صبح چهارشنبه در شهر مدلین، ورزشگاه کولیسئو ایوان دی بدوت به مصاف هم می روند.

بنا برگزارش سایت فیفا، این مسابقه می تواند بسیار جذاب و تماشایی باشد. هر دو تیم موفق شدند فینالیستهای دو دوره قبلی را حذف کنند. ایران موفق شد تیم محبوب جام، قهرمان 5 دوره جام جهانی  را در ضربات پنالتی از پیش رو بردارد. آنها همچنین دیگر نمانیده آمریکای جنوبی یعنی پاراگوئه را در مرحله یک چهارم شکست دادند و به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کردند.

روسیه بر خلاف ایران کار چندان سختی را نداشت. آنها در اولین دیدرا با نتیجه 6-4 تایلند را شکست دادند و همه مسابقات را به جز همان دیدار با فاصله بیش از سه گل بردند. آنها همچنین در مرحله یک چهارم نهایی نایب قهرمان جهان یعنی اسپانیا را از پیش رو برداشتند و حریف ایران شدند.

آمار و ارقام

10-ایران در این جام تاکنون 10 کارت زرد گرفته است؛ بیشتر از هر تیم دیگری. تنها فرهاد توکلی دیار نیمه نهایی را از دست داده است. 6 بازیکن ایران هم به دلیل تک کارته بودن امکان از دسدت دادن دیدار فینال را دارند. روسیه 6 کارت زرد تا به اینجا گرفته است. تنها رومولو به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برار اسپانیا نمی تواند تیمش را مقابل ایران همراهی کند.

کلمات:

محمد ناظم الشریعه: ما بازی های دوستانه زیادی را در برابر روسیه انجام داده ایم. به همین خاطر می دانیم که چگونه باید مقابل آنها بازی کنیم. برای پیروزی ما باید آرامش داشته باشیم و برنامه های تاکتیکی خود را مو به مو انجام دهیم.