کاریوس: هیچ مشکلی با مینیوله ندارم

کاریوس: هیچ مشکلی با مینیوله ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوریس کاریوس، دروازه بان لیورپول اعتقاد دارد که هنوز مسیر سختی برای تبدیل شدن به گزینه اول یورگن کلوپ در پیراهن سرخ ها دارد. مربی آلمانی، کاریوس را به مینیوله، دروازه بان باتجربه در بازی مقابل هال سیتی ترجیح داد.

به گزارش وبسایت نود ، کاریوس با 4.7 میلیون پوند از باشگاه ماینس خریده شد و امیدوار است که جایگاهش را به عنوان دروازه بان فیکس سرخپوشان قطعی کند.این بازیکن به علت مصدومیت از ناحیه دست در پیش فصل از میادین دور بود اما پس از حضور در بازی آسان مقابل دربی در جام حذفی به نظر می رسد که دوباره شانس به وی روی آورده باشد. دروازه بان 23 ساله با وجود اعتماد کلوپ می داند که مسیر سختی پیش رو دارد. کاریوس اظهار داشت:

مسلما ما (خودش و مینیوله) خیلی خوب تمرین می کنیم چرا که می دانیم رقیبی جدی داریم. مسئله ای که برای ما و باشگاه مثبت است. می دانیم که باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم در غیر این صورت یک دروازه بان عالی دیگر منتظر ما خواهد بود. رقابت کاملا سالم است و هیچ مشکلی با همدیگر نداریم. تلاش می کنیم در تمرینات به هم کمک کنیم. هیچ مشکلی با هم نداریم و رابطه خوبی داریم. مسلما هر کسی که بازی نکند دلخور خواهد بود اما انتخاب ترکیب یازده نفره به عهده مربی است.

کاریوس در لیورپول شماره 1 را انتخاب کرده اما تاکید می کند که به علت خالی بودن این شماره آن را برداشته و علنش جاه طلبی و غرور نبوده است. این بازیکن در دو بازی اخیر لیورپول در ترکیب اصلی حضور داشته است. کاریوس افزود:

پیراهن شماره 1 فقط یک عدد است. برای من مفهوم خاصی ندارد. این شماره خالی بود و آن را برداشتم. اگر شماره یک را بپوشی و بازی نکنی به هیچ دردی نمی خورد. حس می کنم که این مسئله برای افرادی که از دور نگاه می کنند مفهومی بیش از مفهوم عادی آن را دارد. زیباست که چنین شماره ای را بپوشم اما قرار نیست که با پوشیدن آن به صورت خودکار در ترکیب قرار گیرم.

کاریوس نتوانست در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس دروازه اش را بسته نگه دارد اما در مقابل هال سیتی ده نفره چندان تحت فشار قرار نگرفت. دروازه بان آلمانی شب آرامی داشت هر چند که خودش می گوید به هیچ وجه آرام ننشسته و با دقت عملکرد هم تیمی هایش را تماشا کرده است:

قبلا هم بازیهایی مشابه این بازی را انجام داده ام و شاید در آینده هم انجام بدهم. آرام بودن شب برای من نشان می دهد که واقعا خوب بازی می کنیم. به عنوان یک دروازه بان باید خود را در جریان بازی قرار بدهی چرا که همه چیز سریع می گذارد و فقط باید در چارچوب شوت کنی. حقیقتا فرقی ندارد که شب شلوغی داشته باشی یا شبی آرام. وقتی یک گل زیبا  می زنیم خوشحال می شوم چرا که در آن زمان مثل یک هوادار برای تیم هستم اما تنها زمانی که به راحتی استراحت می کنم زمانی است که در حال خوشحالی بعد از گل هستیم یا بازیکنی مصدوم شده و بازی متوقف است به غیر از آن روی بازی تمرکز دارم.

1140