بازی با اعداد؛ هفته پنجم بوندس لیگا

بازی با اعداد؛ هفته پنجم بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته پنجم بوندس لیگا با صدر نشینی مقتدارنه بایرن مونیخ و قعر نشینی شالکه خاتمه یافت.

به گزارش وبسایت نود، هفته پنجم بوندس لیگا روز جمعه با پیروزی 3-1 دورتموند مقابل فرایبورگ آغاز شد و روز یکشنبه با شکست شالکه در زمین هافن هایم به پایان رسید. در ادامه رکوردها، اعداد و ارقام این هفته از بوندس لیگا آمده اند.

1

روبرت باوئر مدافع وردربرمن اولین گل به خودی فصل بوندس لیگا را ثبت کرد.

1

مایکل هکتور بازیکن فرانکفورت اولین گل خود در بوندس لیگا را به ثمر رساند. همچنین تنها شوت درون چهارچوب آلکس مایر مهاجم این تیم تبدیل به گل شد.

2

بازیکنان دارمشتات تاکنون 2 بار با دوکارته شدن از سوی داور اخراج شده اند و این در حالی است که کل فصل گذشته آن ها فقط یک مورد از این را نجربه کردند.

5

لایپزیگ پس از گذشت 5 هفته هنوز شکست نخورده است و از این لحاظ به عنوان یک تیم تازه وارد با رکورد روت-وایس اسن در سال 1969 برابری کردند.

5

برای اولین بار در تاریخ حضور شالکه در بوندس لیگا این تیم 5 بازی ابتدایی فصل خود را واگذار می کند.

8

کارلو آنچلوتی به عنوان اولین مربی تاریخ باشگاه بایرن مونیخ 8 بازی اول فصل را با برد پشت سر گذاشت.

10

مونشن گلادباخ 10 بازی آخر خانگی خود در بوندس لیگا را با برد پشت سر گذاشته است. این باشگاه در تاریخ خود در 2 دوره رکوردی بهتر را به خود دیده است و آخرین بار 29 سال قبل رکوردی بهتر این ثبت شد.

10

کلن 10 باز پشت سرهم در بوندس لیگا شکست ناپذیر بوده است. آخرین بار آن ها در سال 1991 و با هدایت اریش روته مولر چنین رکوردی را ثبت کردند.

14

در چهاردهمین بازی که نیکو کواچ هدایت آینتراخت فرانکفورت را برعهده داشت اولین تساوی این تیم کسب شد. در 13 بازی قبلی با این مربی فرانکفورت 7 برد و 6 تساوی کسب کرده بود.

17

اولیور برک بازیکن لایپزیگ پس از برایان اونیل که در تاریخ 27.11.1999 در بوندس لیگا گلزنی کرد اولین اسکاتلندی شد که پس از 17 سال مجددا در این لیگ گلزنی می کند.

23

در بازی هایی که ماینتس یک طرف آن بوده 23 گل به ثمر رسیده است. در هیچ یک از بازی های این تیم کمتر از 3 گل رد و بدل نشده است.

24

دورتموند 24 بازی آخر خانگی خود را بدون شکست سپری کرده است. آخرین بار آن ها 13 و ½ سال قبل و با ماتیاس زامر چنین رکوردی را برجا گذاشتند.

32

بازیکنان تعویضی تاکنون 32 گل به ثمر رسانده اند، بیشتر از هر زمان دیگری تا اینجای فصل.

47

آگزبورگ برای اولین بار در این فصل 1-0 از رقیبانش پیش افتاد. گل دقیقه 47 فینبوگاسون سریع ترین گل آن ها در این فصل بوده است.

100

تیمو ورنر مهاجم باشگاه لایپزیگ و اسبق اشتوتگارت با 20 سال و 6 ماه و 19 روز تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شد که به رکورد 100 بازی در این لیگ می رسد.

101

یوزووا کیمیش هافبک ملی پوش بایرن مونیخ پنجمین گل خود در 5 بازی اخیر برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را به ثمر رساند. این بازیکن جوان در بازی مقابل هامبورگ 101 بار توپ را لمس کرد که بیشترین لمس توپ هفته بود و با 5 شوت داخل چهارچوب بیشترین شوت را هم در داخل چهارچوب ثبت کرد.

132

تا پایان هفته پنجم 132 گل به ثمر رسیده است، 7 گل بیشتر از فصل قبل تا اینجای کار.

1,16

برونو لابادیا که روز یکشنبه از سوی باشگاه هامبورگ اخراج شد با میانیگن 1,16 امتیاز در هر بازی بهترین عملکرد را در بین 5 مربی آخر این باشگاه داشته است.

13300

لوئیس هولتبی هافبک هامبورگ در بازی مقابل بایرن مونیخ 13.3 کیلومتر دوندگی داشت و دونده ترین بازیکن هفته بوندس لیگا بود.

7899