اسمالینگ: کاپیتان به زودی بازخواهد گشت و برای ما گلزنی خواهد کرد

اسمالینگ: کاپیتان به زودی بازخواهد گشت و برای ما گلزنی خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع منچستر یونایتد ابراز امیدواری کرد که وین رونی به زودی به جمع ترکیب ثابت بازیکنان این تیم باز خواهد گشت.

به گزارش وب سایت نود، پس از آنکه وین رونی از ترکیب بازیکنان ثابت منچستر یونایتد برای دیدار با لستر سیتی کنار گذاشته شد، کریس اسمالینگ مدافع شیاطین سرخ به حمایت از کاپیتان یونایتد پرداخت و با اطمینان گفت رونی به زودی به ترکیب منچستر یونایتد بازخواهد گشت.

پس از شروع ناموفق وین رونی در بازی های آغازین این فصل و انتقادهای گسترده ای که از این بازیکن ملی پوش می شود، ژوزه مورینیو تصمیم گرفت تا این بازیکن را از ترکیب ثابت منچستر در بازی با لستر سیتی کنار گذاشته و تنها چند دقیقه پایانی بازی از وجود رونی استفاده کند. پس از پایان این بازی که به پیروزی 4 بر یک شیاطین سرخ منجر شد، کریس اسمالینگ به خبرنگاران گفت:

مطمئن هستم که وین رونی بابت این تصمیم مورینیو دلسرد نمی شود و به زودی با قدرت تمام به ترکیب تیم بازخواهد گشت. در چهره او اصلاً ناراحتی یا ناامیدی را ندیدم. او از آن دسته بازیکنانی نیست که بخواهد به تصمیم مربیان اعتراض کند. هر شرایطی که برای تیم وجود داشته باشد، چه اینکه او در بازی حضور داشته یا اینکه روی نیمکت تیم نشسته باشد، رونی شخصیتی ندارد که بخواهد به مربی تیم اعتراض کند و به همین خاطر است که او مهم ترین بازیکن تیم ملی انگلیس و تیم منچستر یونایتد است.

وی در ادامه گفت:

او بازیکنی بسیار با تجربه بوده و بازی های بسیار زیادی را برای منچستر و تیم ملی انجام داده است. به نظرم او به زودی به ترکیب تیم باز خواهد گشت و به عنوان مهاجم اصلی تیم باز به گلزنی هایش برای باشگاه و تیم ملی ادامه خواهد داد.

2081