خطیبی: مذاکره با یحیی؟ بی اطلاعم/ اولتیماتوم هم به فراز ندادیم

خطیبی: مذاکره با یحیی؟ بی اطلاعم/ اولتیماتوم هم به فراز ندادیم

قائم مقام باشگاه گسترش فولاد گفت: روزهای خوب گسترش فولاد در راه است و تیم هم بازی می کند؛ پس دلیلی ندارد به کمالوند اولتیماتوم بدهیم.

جمشید خطیبی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد اظهار داشت: تیم ما در هفت بازی گذشته بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اما در بحث نتیجه گیری خوب کار نکرده ایم. انشاالله همه چیز درست خواهد شد. هم ما و هم کادر فنی به مشکلات واقف هستیم و تلاش می کنیم تا در اسرع وقت این مسائل حل و فصل شود. 

وی در ادامه افزود: باشگاه گسترش فولاد دراین فصل سعی کرد از هر لحاظ کمک حال کادر فنی و تیم باشد. ما وظیفه مان را به درستی انجام دادیم. الان هم کادر فنی تیم به خوبی وظایفش را انجام می دهد اما بدشانسی دست از سر گسترش بر نمی دارد. طی صحبت هایی که داشته ایم آقای کمالوند تدابیری را خواهند اندیشید تا بدشانسی هم نتواند مانع از موفقیت ما شود. مطمئنم پیروزی های گسترش فولاد بعد از شروع دوباره لیگ آغاز خواهد شد.

قائم مقام گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتوم به فراز کمالوند داده شده یا خیر تصریح کرد: تیم ما خوب بازی می کند، موقعیت خلق می کند ولی توپ هایمان تبدیل به گل نمیشود. ما مشکل فنی نداریم. آقا فراز هم کار خودش را به خوبی بلد است و با شرایط تیم آشناست. پس دلیلی ندارد که بخواهیم اولتیماتوم بدهیم. 

خطیبی در پایان درباره شایعه ای که برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه باشگها گسترش فولاد با یحیی گل محمدی وارد مذاکره شده گفت: این مساله را تکذیب می کنم. ما هیچ مذاکره ای با یحیی گل محمدی انجام نداده ایم و از این موضوع بی اطلاعیم. اتفاقا از فراز کمالوند با قدرت حمایت خواهیم کرد و اطمینان داشته باشید که روزهای روشنی برای گسترش فولاد در راه است.