طالقانی: پاداش ریالی فوتسال جداگانه است/ استعفای شیعی شایعه است

طالقانی: پاداش ریالی فوتسال جداگانه است/ استعفای شیعی شایعه است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:چه دلیلی دارد کسی که چند ماه قبل کاندیدای هیات رئیسه فدراسیون شده بعد از چند ماه استعفا بدهد؟

کاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با برگزاری جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در غیاب محمود شیعی اظهار داشت: بعد از چند هفته جلسه خوبی را برگزار کردیم و مصوبات آن هم روی سایت فدراسیون قرار گرفت. غیبت شیعی هم به خاطر مساله خاصی نبود و فکر میکنم فقط به خاطر مشغله او بوده است.

وی در واکنش به اینکه شایعه استعفای شیعی به گوش می رسد عنوان کرد: من از این موضوع مطلع نیستم اما بعید می دانم چنین شایعه ای صحت داشته باشد. چه دلیلی دارد کسی که چند ماه قبل کاندیدای هیات رئیسه فدراسیون شده بعد از چند ماه استعفا بدهد. حتما دیروز کار مهمی داشته که در جلسه شرکت نکرده است. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاداتی که از روز گذشته به پاداش تعیین شده برای تیم ملی فوتسال می شود تصریح کرد: این مبلغی که ما به صورت دلاری برای پیروزی فوتسالیست ها در نظر گرفتیم بیشتر جنبه دستگرمی دارد و فقط مربوط به زمان برگزاری جام جهانی است. یعنی اگر هر مقامی از سوی تیم ملی فوتسال کسب شود بعد از بازگشت آنها به ایران پاداش ریالی هم به آنها تعلق می گیرد. البته هنوز برای میزان این پاداش تصمیم گیری نشده اما به هر صورت انتقادات هم عجولانه است.

طالقانی در پاسخ به این سوال که قرار نیست در کمیته های فدراسیون تغییری به وجود بیاید بیان داشت: خیر. فعلا تغییری نداریم و دیروز هم بحثی در این باره صورت نگرفته است. 

وی در پایان با اشاره به شرایط تیم ملی گفت: خدا را شکر تیم ملی هم وضعیت خوبی پیدا کرده و کارش را در نهایت آرامش ادامه می دهد. امیدوارم بتوانیم در دو بازی پیش رو مقابل ازبکستان و کره هم موفقیت های خوبی را به دست بیاوریم.