چمنیان: این صعود را تقدیم می کنم به علیدوستی!

چمنیان: این صعود را تقدیم می کنم به علیدوستی!

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان که پیش از بازی ها گفته بود اگر تیم به جام جهانی صعود نکند تقصیر ها را به گردن خواهد گرفت و قصوری را متوجه کادر فنی گذشته نخواهد دانست حال این صعود را به حمید علیدوستی تقدیم کرده است. سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان.

حرف های عباس چمنیان بعد از صعود تیم ملی نوجوانان را به اتفاق می خوانیم:

از اول نیت ما صعود به جام جهانی بود

صعود به جام جهانی حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد اما آن چیز که مرا خوشحال کرده است شادی مردم ایران است. خوشحالیم که این شادی را عامل شدیم. به عنوان سربازان وطن. این افتخار برگ زرینی بر افتخارات گذشته فوتبال ایران اضافه کرد. از روز اولی که به هند آمدیم بین کادر فنی و بازیکنان مبنا و هدف را صعود به جام جهانی قرار دادیم اما تاکید ما این بود که باید بازی به بازی پیش رویم. خوشبختانه با تلاش زیاد و در عین حال صبوری و تمرکز روی هدف از پیش تعیین شده به جام جهانی صعود کردیم. بچه ها فوق العاده بودند. پرتلاش. با غیرت و از همه مهم تر مسئولیت پذیر و حرف شنو.

ویتنام در دقایق ابتدایی بهتر از ما بازی کرد

پیش از بازی با ویتنام این تیم را آنالیز کرده بودیم. اشاره امان به بچه ها این بود در کار گروهی خوب عمل می کنند. همین طور هم شد. در دقایق ابتدایی بهتر از ما بازی کردند و حملات خطرناک آنها ما را غافلگیر کرد. اما رفته رفته نبض بازی در اختیار گرفتیم و با تمرکز به کار ادامه دادیم. تاکید ما این بود که ویتنام در عمق پر تعداد بازی می کند و برای رسیدن به گل باید به کناره ها برویم که خوشبختانه در دقیقه 30 به گل رسیدیم و در ادامه به خوبی از این گل دفاع کردیم و نیمه اول را با برتری یک بر صفر به رختکن رفتیم. در بین نیمه یک تعویض داشتیم. جابجایی های درون تیمی هم داشتیم. آنچه را که در بین دو نیمه رویش صحبت کردیم به خوبی در نیمه دوم پیاده شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که به گل دوم رسیدیم و بعد از گل دوم گل های بعدی را هم به ثمر رساندیم. انصافا حرف شنوی بچه ها مرا به وجد آورد.

هدف ما صعود به فینال است

خب روز پنج شنبه باید در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار عمان – کره شمالی مسابقه دهیم. الان هدف ما تغییر کرده است. حضور در بازی پایانی نیت و هدف ما است.  بعد از این صعود انشاالله برای قهرمانی خواهیم جنگید. بازی پیش رو بازی آسانی نیست و باید با تمرکز و تلاش بیشتری به بازی ادامه دهیم.

این صعود را تقدیم می کنم به حمید علیدوستی

این صعود را تقدیم می کنم به شهدای مدافع اهل حرم که با نثار خونشان امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و موجب شدند ما با آرامش برای رقابت و افتخار آفرینی تلاش کنیم. هم چنین حمید علیدوستی که برای این تیم خیلی زحمت کشید و یکی از مربیان بزرگ این فوتبال است.