اسماعیل پور در گفت و گو با فیفا: آن توپ از آسمان به طرفم آمد

اسماعیل پور در گفت و گو با فیفا: آن توپ از آسمان به طرفم آمد

مهاجم تیم ملی فوتسال ایران گفت و گوی جالبی را با سایت فیفا انجام داد.

به گزارش کاپ، سایت رسمی فیفا در گزارشی به موفقیت ایران در رقابت های جام جهانی فوتسال پرداخته و در آن از یک بازیکن ایران یعنی احمد اسماعیل پور به عنوان مرد فرصت ها یاد کرده  و گفت و گویی را با شماره 3 ایران انجام داده است.

بنا بر این گزارش، ایران توانست به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود کند. محمد ناظم الشریعه گفت: فاکتور اصلی در پیروزی های اخیر ما این بود که آرامش و خونسردی خود را تا لحظات پایانی حفظ کردیم.

شما نباید سورپرایز شوید وقتی بعد از گل ایران، چهره احمد اسماعیل پور به تصویر کشیده شود.

حقیقتا، شماره 3 ایران یکی از طرفداران بازی های دراماتیک است. تیم ملی فوتسال ایران با پای راست این بازیکن دو نماینده آمریکای جنوبی یعنی برزیل و پاراگوئه را در خاک کلمبیا از پیش رو برداشت.

گل پیروزی بخش او از روی ضربه پنالتی در بازی با برزیل در حالی که تا پایان دو وقت اضافه 4-4 شده بودند فوق العاده بود. دیگر گل هم به بازی با پاراگوئه مربوط می شود که در فاصله 22 ثانیه تا پایان، اسماعیل پور با گلش، تیمش را 4-3 به پیروزی رساند.

اسماعیل پور در این باره و توپی که در بازی با پاراگوئه تبدیل به گل کرد به فیفا گفت: انگار آن توپ از آسمان به طرفم آمد. آن لحظه را نمی توانم توصیف کنم. کمی مایوس و نگران بودم که این بار شانس با ما یار نیست اما همان لحظه توپ به سمتم آمد و من فهمیدم سرنوشت به سود تیم ما رقم می خورد.

وی درباره خوشحالی های شبیه به هم خود خاطرنشان کرد: لحظات شیرینی بود. همیشه این دو صحنه برایم یادآور لحظات خاطره انگیز و ارزشمندی خواهد بود.

اسماعیل پور درباره گل اولش در برابر پاراگوئه که از راه دور زده شد تصریح کرد: برای بار اول نبود که من از آن فاصله گل می زدم. هر کسی از زدن گل هایی شبیه به آن لذت می برد. نمی دانم گل من یا جاوید کدام بهتربود و این را باید بقیه بگویند اما من از گل جاوید لذت بردم.

وی درباره صعود دوباره فوتسالیستها به نیمه نهایی بعد از 24 سال گفت: 24 سال از اولین و آخرین باری که به نیمه نهایی جام جهانی رسیدیم؛ می گذرد. هدف اولیه ما این بود که به همین جایگاه برسیم. حالا هم حداقل می خواهیم به مقام سوم برسیم و مدال بگیریم.

مهاجم ایران درباره تقابل با روسیه اذعان داشت: دوست داشتیم با اسپانیا روبرو شویم تا اشتباهات بازی اول را برطرف کنیم. ما باور داریم که اختلاف ایران و اسپانیا در حد و اندازه نتیجه 5-1 نیست. خیلی دوست داشتیم این را اثبات کنیم اما به هر حال الان آماده جدال با روسیه هستیم. ما به قهرمانی امیدوار هستیم. چرا ایران نه؟