گابی گل علت انتخاب اینتر به جای یوونتوس را فاش کرد

گابی گل علت انتخاب اینتر به جای یوونتوس را فاش کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم جدید اینتر اذعان کرده چالش بازگرداندن این باشگاه به دوران اوج در پیوستنش به اینتر کلیدی بوده است.

به گزارش وبسایت نود، گابریل باربوسا 20 ساله که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی با 25 میلیون یورو به اینتر ملحق شد در جدیدترین مصاحبه خودش درباره رد پیشنهاد باشگاه یوونتوس و انتخاب اینتر توضیح داده است.

بارربوسا که به گابی گل مشهور است به شبکه فاکس اسپورت گفته:

به خاطر پروژه باشگاه به اینتر پیوستم. اینتر می خواهد به دوران قدیم که تیم بسیار قدرتمندی داشت بازگردد و به همین دلیل من تصمیم گرفتم با خانواده ام به ایتالیا بروم.

اینتر بازیکنان بزرگی مثل کاندروا و ایکاردی که گل های زیادی بثمر می رساند دارند. آن ها همچنین ادر که مثل من برزیلی هم است را در اختیار دارند. استقبال دیوانه کننده ای از من فرودگاه شد در حالی که در آن زمان هنوز نمی دانستم بازیکن اینتر می شوم.

از انتخابم خوشحالم. فکر می کنم به تیم بزرگی که همیشه چیزهای خوبی در مورد آن شنیدم آمدم. به همین دلیل اینتر را به یوونتوس ترجیح دادم. به من گفته شده که بزرگترین رقابت اینتر به جای میلان با یوونتوس است.

تصمیم به ترک سانتوس گرفتم چون فکر می کنم مدت زمان طولانی در آنجا بازی کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. کاری که احساس می کردم درست است را انجام دادم.

2031