اسپالتی: رم مغرورانه بازی می کند

اسپالتی: رم مغرورانه بازی می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوچانو اسپالتی با اعلام این موضوع که رم با تکبر بازی می‌کند، از بازیکنانش انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود،  در حالیکه جالوروسی تا پیش از دیدار با فیورنتینا، 20 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود، دو بازی از 3 بازی آخر خود را واگذار کرد تا مربی این تیم از بازیکنانش انتقاد کند. مربی رم پس از دومین باخت این تیم در سری آ به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

پراکنده و باز در زمین ظاهر شدیم، همچنین اشتباهات دفاعی نیز مزید بر علت شد تا شکست بخوریم، موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم از موقعیت‌هایی که می‌سازیم استفاده کنیم. امروز نیز می‌توانستیم در ابتدای بازی به گل برسیم اما در عوض 1-0 عقب افتادیم. تورینو از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و تفاوت آن‌ها در همین بود. زمانی که اولین گل را دریافت کردیم، به نظر می رسید که شکست را پذیرفتیم و اشتیاقی برای بازگشت به بازی نداشتیم. از توانایی‌هایمان آگاهی داشتیم اما برای رسیدن به موفقیت هیچ تلاشی از خود نشان ندادیم،  قطعا این نشان دهنده غرور ماست، چراکه احساس کردیم از پیش پیروز خواهیم بود و برای پیروزی تلاشی نکردیم. متاسفانه در بازی‌های گذشته نشان داده ایم که تمرکزمان را در طول 90 دقیقه از دست می‌دهیم و به همین دلیل نوسان زیادی داشته‌ایم، اگر نتوانیم به ثبات برسیم قطعا من مقصر خواهم بود.

فرانچسکو توتی در نیمه دوم به میدان رفت و موفق شد از روی نقطه پنالتی تک گل رم را به ثمر برساند اما او به طرز عجیبی همواره در عمق دفاع تورینو دیده می‌شد. اسپالتی در این مورد گفت:

در آن لحظات تورینو دفاع سرسختی انجام می داد و برای باز کردن دفاع این تیم از توتی خواستم که اینچنین به بازی ادامه دهد.

1899