پیش بازی فیورنتینا - میلان؛ بازگشت مونتلا به فلورانس

پیش بازی فیورنتینا - میلان؛ بازگشت مونتلا به فلورانس

وبسایت رسمی برنامه نود - مونتلا به فکر سومین پیروزی پیاپی روی نیمکت میلان است.

به گزارش وبسایت نود، میلان در حالی این هفته در سری آ، میهمان فیورنتینا است که تیم مونتلا بعد از شکست خانگی در هفته سوم، در دو بازی قبلی خود پیروز شده است و سرمربی روسونری ها در فکر کسب سومین برد متوالی است. او این هفته باید مقابل تیم سابقش قرار گیرد، فیورنتینا شروع خوبی در این فصل نداشته و میان هفته نیز مقابل اودینزه به تساوی 2-2 رسید. البته آن ها دوبار در آن بازی عقب افتادند ولی توانستند جبران کنند. پیروزی هر یک از این دو تیم در بازی حساس یکشنبه شب، می تواند گام بلندی رو به جلو باشد.

قضاوت این بازی برعهده دنیله اورساتو خواهد بود.

برتولاچی، زاپاتا و فرناندز در این بازی نمی توانند برای میلان به میدان بروند. آنتونلی شرایط بازی را پیدا کرده، ولی انتظار نمی رود با توجه به فرم خوب کالابریا در ترکیب اصلی به میدان برود. همچنین با توجه به گلزنی های باکا در بازی های اخیر، احتمالاً لاپادولا باید نیمکت نشین باشد. مونتلا به احتمال فراوان تیمش را با همان سیستم 4-3-3 روانه میدان می کند.

در سمت مقابل، فلورانسی ها، وچینو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. آستوری با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. انتظار می رود آن ها با سیستم 3-4-2-1 و حضور کالینیچ در خط حمله به میدان بروند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

فیورنتینا در سه بازی اخیر خانگیش در سری آ، کلین شیت کرده است.

در 5 بازی اخیر دو تیم در سری آ، هر تیم دو پیروزی را کسب کرده است. فصل گذشته هر دو تیم در خانه خود، رقیب را با دو گل شکست دادند.

فیورنتینا دو بازی قبلیش را در خانه در مقابل میلان پیروز شده است.

فیورنتینا بیشترین باخت و بیشترین گل خورده را در سری آ، مقابل میلان داشته است. 24 شکست و 100 گل خورده.

فلورانسی ها در این فصل، تنها 4 گل در سری آ دریافت کرده اند. کمتر از هر تیم دیگری.

باکا در این فصل به طور میانگین هر 74 دقیقه، یک گل به ثمر رسانده است.

2021