لیورپول 5-1 هال سیتی؛ قرمزها کماکان می‌تازند

لیورپول 5-1 هال سیتی؛ قرمزها کماکان می‌تازند

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول موفق شد در یک بازی خانگی هال سیتی را درهم بکوبد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود،در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و هال سیتی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نمایشی عالی، حریفش را درهم بکوبد.

لیورپول: کاریوس، کلاین، ماتیپ، کلوان، میلنر، هندرسون، وینالدوم، لالانا، فرمینیو، مانه، کوتینیو

نیمکت: مینیوله، مورنو، لوکاس، جان، گروجیچ، استوریج، اوریگی

هال سیتی: مارشال، المحمدی، لیورمور، دیویس، رابرتسون، دیامونده، کلوکاس، هادلستون، میسون، اسنودگرس، هرناندز

دقایق حساس بازی

دقیقه 6: روی کرنر ارسالی، ماتیپ توانست بالاتر از مدافعین حریف ضربه سر بزند اما این ضربه با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10: موقعیتی عالی برای لیورپول از دست رفت. روی همکاری لالانا و مانه، این بازیکن سنگالی کوتینیو را نزدیک دروازه حریف صاحب موقعیت کرد اما مکس او باعث شد المحمدی توپ او را دور کند.

دقیقه 29: المحمدی دفاع هال سیتی در دهانه دروازه خودی توپ را با دست دور کرد و داور بابت این صحنه به وی کارت قرمز مستقیم نشان داد. پنالتی برای لیورپول!

دقیقه 30: میلنر پشت ضربه پنالتی قرارگرفته و با ضربه‌ای محکم و زمینی، حساب کار را 2-0 کرد.

دقیقه 33: دو موقعیت پیاپی برای لیورپول و سادیو مانه! ابتدای ضربه او از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و سپس روی یک کار تیمی بازهم موقعیت گلزنی به دست آورد اما ضربه‌اش با فاصله از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: روی یک کار تیمی توپ به مانه رسید تا این بازیکن این بار به‌راحتی توپ را وارد دروازه کند تا گل سوم لیورپول به ثمر برسد.

دقیقه 51: روی برگشت یک ضربه کرنر برای هال سیتی توپ زیر پای میلر افتاد تا او به‌راحتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند

دقیقه 52: کوتینیو خیلی سریع بازهم اختلاف را به 3 گل رساند. این بازیکن بازهم با یکی از شوت‌های همیشگی‌اش به زیبایی دروازه هال سیتی را باز کرد.

. دقیقه 70: استوریج که لحظاتی پیش به زمین آمده بود در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. میلنر پشت توپ قرار گرفت و مشابه پنالتی قبلی توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 5-1 شود.

درنهایت این بازی با حساب 5-1 به سود لیورپول خاتمه یافت تا شاگردان کلوپ کماکان روی دور پیروزی باشند.

1405