نیوانگلند در نبردی تنگاتنگ برای رسیدن به پلی آف

نیوانگلند در نبردی تنگاتنگ برای رسیدن به پلی آف

به گزارش ورزش 11، در روزهایی نه چندان دور نیوانگلند ریوولوشن امیدهای خود را برای رسیدن به پلی آف از دست داده بود و 6 بازی بدون پیروزی را تجربه کرد اما اگر قرار باشد در یک لیگ دنیا یک شبه همه چیز از این رو به آن رو شود آن لیگ ام ال است است.

نیوانگلند خود را پیدا کرد و با عملکرد خوب توانست به فینال یو اس اوپن کاپ برسد و از آن سو نیز حالا با 30 بازی رده ی ششم جدول را در اختیار دارد البته دو تیم دی سی یونایتد و اورلاندو سیتی با 29 بازی و 34 امتیاز برای رسیدن به صعود به پلی آف می جنگند.

جی هیپس سرمربی نیوانگلند درباره ی اهمیت ادامه ی فصل می گوید:

در حال حاضر هر بازی اهمیت دارد. اما همه چیز در خط قرار دارد ما به پلی آف فکر می کنیم و باید در آینده نیز تنها به بازی پیش رو چشم بدوزیم.

به نظرم تا به حال خوب بوده ایم اما متاسفانه حال حال است و گذشته نیست. ما می توانیم از نگاه به حال استفاده کنیم تا قدرتمند تر شویم و از این روش برای کسب امتیاز استفاده کنیم

 لاندن وودبری مدافع ریوولوشن می گوید:

از جلو تا عقب همه ی بازیکنان تعهد دفاعی دارند. از کی (کامارا) تا خوان همه به دنبال سازماندهی تیم از عقب هستند و به نظرم همه ی تیم اول از همه روحیه ی تدافعی دارند. هر زمان که توپ را از حریف گرفتیم می توانیم کارهای خودمان را بکنیم.

قطعا می خواهیم در رده ی بهتری باشیم اما رده ی حال حاضرمان نیز خوب است. ما می جنگیم و این اطلاعات زیادی درباره ی بچه های تیم به شما می دهد. در رختکن نیز روحیه ی هرگز تسلیم نشو داریم و هرکس می خواهد تا در بازی نیز خوب باشد و برای رسیدن به پلی آف بجنگیم.