گزارش تمرین استقلال/ سیستم استقلال عوض شد!

گزارش تمرین استقلال/ سیستم استقلال عوض شد!

وبسایت رسمی برنامه نود - تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان در کارهای تاکتیکی تیمش را با سیستمی جدید تمرین داد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز تمرین خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

*امید ابراهیمی و وریا غفوری که در اردوی تیم ملی حضور دارند غایبان تمرین امروز بودند.

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان شاگردانش را جمع کرد و ضمن تسلیت به مهدی رحمتی بابت درگذشت مادربزرگش برنامه‌های تمرینی آبی‌پوشان را به بازیکنان تا قبل از دیدار روز شنبه مقابل ملوان نوین توضیح داد. بازیکنان نیز به صورت جداگانه درگذشت مادربزرگ رحمتی را به وی تبریک گفتند.

* خسرو حیدری امروز تنها به دویدن دور زمین پرداخت و اصلا با آبی‌پوشان تمرین نکرد.

* دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال تمرین امروز تیم را از نزدیک نظاره گر بود.

* تمرین امروز آبی‌پوشان بعد از گرم کردن بدن‌ها زیرنظر مستقیم علیرضا منصوریان برگزار شد. سرمربی تیم استقلال شاگردانش را در قالب دو گروه سبز و نارنجی آماده آزمایش سیستم جدید کرد و جدیت او نشان‌دهنده این بود که وی می‌خواهد آزمایش جدی با این بازیکنان در ترکیب جدیدش داشته باشد. تمرین برای تغییر سیستم، حتی برای بازیکنان هم جدید و تازه جلوه می کرد.

* امین حاج محمدی که در تمرین حاضر شده بود پس از صحبت با دکتر نوروزی محل تمرین را ترک کرد. علت این مهم ظاهرا سرماخوردگی این بازیکن بود.

تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که تماشاگر زیادی در محل تمرین نبود و تعدادی از افراد به صورت پراکنده برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.2051